joi, 23 noiembrie 2006

Vio viseaza 12

E verii streingi, asa ca daca nu sinteti fani visele lui vio, nu va fortez.

1) Eram cu P. in sfirsit in Romania, la neamurile mele, adunate in par intr-o locatie pe care n-0 recunosc, as zice ca cineva avea un apartament in Pacurari, iar P. tinea mortis sa cumpere "cu cuvintele lui" o bere de la un magazin de jos. Era soare. (V-am rupt cu asta cu soarele.)
In casa am intrat eu prima si am uitat de orice chestii de bun simt, gen neamurile, dinsu este P., P., dinsele este neamurile si m-am dus minata de nas spre bucatarie, lasindu-l pe el in usa sa se descurce. Fapt care a parut natural familiei mele, iar P. n-a facut iar un scor grozav la impresia artistica.
La mama acasa (iar nu recunosc decorul) despachetam nebunii. Dupa care e taiat filmul si P. e pe un acoperis plat si larg, mai mult ca o terasa fara balustrada, impreuna cu prietena mea A. care e topita dupa P. si care ii face avansuri nerusinate! Si pe parcurs A. se transforma in I., ca sa mai creasca deruta, na.
Ah si am impresia ca s-au pupatara ei si eu care eram jos undeva in strada si vedeam pe viu totu si simteam in corazon cum explodeaza (actiunea e undeva pe strada Saulescu, da?), m-am facut si eu o vulturita si m-am dus sa-i dau la cap la fata. Care deja pleca inspre centru cum ar veni. Si-am urmarit-o bine de tot si-am strins-o de git si mi-a ramas in mina un sarpe mic si scirbos, care era intr-o colivie.
Si asa era de ciiih senzatia, ca am inceput sa gem prin somn mm mmm mmm mmm!!!!!!!!!!, de-a venit P. de la biro si i-am scos ochii (la figurat, ok?) am visat ca ma-nselai, a doua oara!!! :-)

***moment publicitar, urmeaza lesbienele, fara patratel rosu***

2) Iar Iasi, as zice, simultan bloc cu 4 etaje si cu 10, lasam asta. Cobor de la 4, de la D., care e o fiara! O despota, bun, cobor pina la 2, urc inapoi ((in) sus, normal), si pac, intru intr-un apartament de acolo, unde cred ca locuieste G. (tot o ea), careia ii e frica de D. si de forta ei dezlantuita! D. deja coboara scarile, eu ma ascund cumva dupa usa, iar G. da sa incuie, desi D. i-a interzis sa incuie usa si ca dovada imi arata urmele lantului de la usa, scos din sa zicem titini.
Ne ferecam, D. miriie in spatele usii (sau in fata, depinde de perspectiva), peretele dinspre casa scarii are si o fereastra, eu consider asta o idee deosebit de proasta. Oricum apartamentul se mareste brusc, nu e cum credeam eu un doua camere, eventual semidecomandat, ci are ca la patru camere si uriase, motiv pentru care G. le-a inchiriat pe primele doua (de la stinga la dreapta) unei firme-spalatorie si la ea sint incartiruite (!) masinile de spalat si e cam frigut. E spatiu destul sa intorci un camion. Situatia se mai linisteste si privesc iar spre stinga pe un culoar-balcon luminos si vad undeva pe o bancheta niste cozonaci, ca la 6-8. Ma intreb daca i-a facut G. sau mama ei si ma destept, mai obosita decit va puteti imagina, dar...

3) tocmai (in clipa asta in care scriu) sint cu mama pe ym si mi-am amintit pe neve inca o bucatica.
Asadar am mai visat ca mama, care mi-a citit (poate in intregime) blog-ul in realitate, mi-a trimis pe e-mail un fragment de vreo trei pagini pe care sa le public in blog-ul meu ca fiind ale mele. Era o bucatica dintr-un roman politist, cu dialog si replici foarte destepte. Si nici prin cap nu-mi trecea sa practic furtul intelectual, asa ca urma sa ii fac si ei blog. :-)

Iar mama pe ym acu live mi-a spus ca a incercat sa-mi trimita un atasament, dar a gresit adresa. Doar ca banuiesc ca e un .pps sau altceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog