joi, 16 noiembrie 2006

SMS-uri 4

A povestit cineva ca la conferinta de presa data de Tony Blair si Angela Merkel cu ocazia vizitei distinsei la Londra in loc de steagul Germaniei a fluturat cu entuziasm steagul Belgiei. E drept, culorile sint aceleasi, asezate oarecum altfel. Imaginile de pe net in schimb nu pledeaza in cauza belgiana.

Se pare ca a doua chestie tiparita citita in lume, dupa Biblie, este magazinul (?) IKEA.

Ingvar Kamprad, seful sefilor de la ikea, este de altfel considerat actualmente mai bogat decit Bill Gates.

Mi-am aruncat ochii aseara pe un top al celor mai bogati oameni din Iasi, noua la numar, au reusit sa stringa un avut de peste zece milioane de dolari (de caciula) si astfel au intrat de fapt in top 300 oameni cu greutate din Romania.

Mie oamenii astia imi par asa, personaje de basm, incep sa cred din ce in ce mai mult in universuri paralele, caci eu si ei n-avem nimic in comun...

Doamna C. mi-a furnizat mare parte din informatizarea de aseara si mi-a si acordat distinctia internetica de "Queneau al blogosferei", fapt pentru care sint deosebit de flatata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog