miercuri, 15 noiembrie 2006

Vio viseaza 10

(wow, 10!)

Doresc sa-ncep c-o introductie (ca doar nu c-o incheiere, o sa zica cei care au ajuns pin-aici), postul de alfel voiam sa se cheme Pentru mine, ca tineam sa-l am, daca a iesi ceva din el, dar pentru ca de curind am citit un titlu asemanator altundeva, ramin la seria mea.
Meditam eu incetisor (sa nu ma doara) ca adevarul e ca am niste vise total aiuristice care ma baga-n boale, da' macar eu sa manifest(ez) interes pentru ele, ca-s particica mea, da? Si ma-ntrebam daca oare is nebuna, ca sanatoasa in mod deosebit la cap nu-mi par a fi... dar cum n-am citit jurnalul oniric al nici unui nebun cu acte-n regula, nu pot sa progresez in speculatiunile mele non-bursiere.

Asa ca :
1) era ca-ntr-un serial din asta hazos (gen ei, un serial hazos de 20 de minute!) in care eo (cred) voiam sa plec la scoala in prima zi de scoala a unui an oarecare si se tot intimplau diverse si nu prea imi reusea miscarea si era vag amuzant ca faceam doi pasi spre usa, ma intorceau din intreprinderea mea nu stiu ce vorbe ale nu stiu cui samd.

2) am uitat (dar stiu ca erau 4 si imi amintesc vag 3 si 4)

3) intr-o cladire pe care am mai visat-o (tin minte unele bucati de vise de acum 2-3 ani fara sa le fi notat si asta ma-ncurca acum, cind vreau sa fiu obiectiva (?!)) : are mai multe etaje si e ceea ce as numi o cladire moderna, adica macar nu e ca blocul mamei, unde de sus pina jos apartamentele sint identice. Sint la ultimul etaj, dau de o usa care da afara (afara in afara cladirii cum ar veni) intr-un loc unde ar trebui sa fie niste scari, dar e doar un fel de rampa (banuiesc ca e neterminata cladirea, treptele alea ar fi trebuit sa fie acolo, n-au mai apucat, ca timp, nu ca loc) si sint cam patru usi aproape una linga alta care se deschid spre rampele astea, totul in forma de (aici tineti-va bine) cochilii spiralate (!!!!!!!) si eu ma intreb, mai sa fie, oare e sigura cladirea asta? adica tu ai grija sa incui usa pe care intri in zona, dar te poti trezi ca te viziteaza cineva pe usa de la balcon sau ce-o fi acolo...
Incep sa misun prin cele 4 camere (care nu sint tot ce incape la ultimul etaj, o nu!), intr-una sint inghesuite multe multe leagane de copii, patuturi si alte minuni pe aceeasi tema, da? Iar in alta misuna pisici, sint ca la 30 si am impresia ca sint o armata de purici (nu ca pe ele se lafaie o armata de purici), pisicile in sine imi dau impresia puricilor, nu stiu de ce! Si nu stiu cum, le vad progresiv (adica uite o pisica, inca una, inca doua, sint cinci, sint zece, vaaai sint o groaaza!) si ele se indreapta spre mine si eu dau sa ma extrag din peisaj si inchid cu mare viteza si deosebit de mult succes usa camerei aleia sau usa ultima care lasa in urma aste 4 camere camarute... si ajung astfel intr-un bar lung cu mese de-o parte si de alta, iar la prima masa de linga usa pe care apar eu e o doamna cu un ciine sub masa si cu un soarece (hamster oatevar in brate), ambele animale parind stresate rau, iar eu luind o moaca total niznaie (!), ca si cum as fi uitat in secunda doi de miorlaitoare.

4)e o ameteala si mai mare! sint cu fostii colegi din liceu intr-o sala a liceului si brusc si deodata (pai cum altfel?!) sint si cu colegii din gimnaziu... ca si cum nu numai ca s-ar fi oprit timpul (de asta fredonam slagarul din postul anterior...), dar s-ar fi si intors, ba e si simultan... sint simultane mai multe etape ale vietii mele!!! Vai, capsula timpului!
Asadar ii regasesc si pe unii si pe altii si un profesor ne invita sa luam loc in spatiu (dar timp?) si sint in banca ba cu unu', ba cu alta, si am pe chip o uimire latita (asa, natural) de cum sintem noi toti schimbati...
:S...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog