luni, 12 februarie 2007

Des choses 25 (vine iepurasul!)

Era sa-mi stea inima-n loc simbata la magazin cind mi-am confruntat ochisorii cu foarte pomposul stand cu dulciuri in forma de oua si iepuri si in fine tot tacimul, totul pentru maaarea sarbatoare pascala!
Acum chiar ma intreb sincer cine s-ar apuca de acum de astfel de cumparaturi, mai sint doua luni totusi, oricum chestiile astea nu expira chiar repede, asa ca la fel de bine s-ar putea comercializa de-a lungul intregului an si inimioare si iepurasi si mos neculai si mosi craciuni si ce-or mai fi, ca uit, cu virsta...
Daca gasesc super postul meu de acum un an despre valentin pe un anumit forum, o sa-l trintesc aici (desigur daca nu uit). De curind am facut un fel de vaga ordine prin muntele de hirtioare si tot felul de chestii nenecesare (imi lipseau pasaportul, dovada de inmatriculare aici, cartea de impozit, toate puse strategic in diverse locuri, le-am gasit!) si am dat peste un bon aproape ilizibil de cind am cumparat super produsele Milka cu titlurile lesinatoare Iubire si Ocrotire parca. Un post pe tema asta se afla deja aici (probabil primul din blog). L-am scris initial in romaneste si pentru ca am fost asaaaa de mindra de el si de descoperirea mea, l-am tradus cu resursele mele modeste in germana (e intii in germana si dupa jpg si in romana, pentru cei care ati apucat deja sa strimbati din nas).
Oricum, martea trecuta ne aflam in masina amindoi si am apucat sa vedem inainte de-a se face rosu la un semafor ca un restaurant avea super oferta si ultimele locuri (rezervati cu incredere!) la meniul extraordinar de miercuri, da? Si era totul scris cu rosu si o maaare inima atragea atentia.
Domnul a tacut milc, eu am rinjit milc, el s-a facut ca ploua in continuare si acum, ce sa zic, azi mi-a zis ca miercuri seara are treaba (pe care o are miercurea in general si a sarit-o in ultima luna, chestie care mie mi s-a parut teribil de aiurea, adica tooooooooocmai acum sa se ducaaaa?!)
Faza e asa: ori ma minciuneste ca sa ma surprinda, chestie pe care hm poate i-as trece-o cu vederea, ori i-a murit romantismul si asta ar fi foaaarte impardonabil.
Va tin la curent, pina una alta mi-a spus foarte natural ca putem face ceva si in timpul zilei de miercuri, nu musai seara! Dar nu mai sintem in rindul lunii, ma-ntelegeti?!
:D:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog