joi, 15 februarie 2007

Post deosebit de cultural

Mama lor de doctori, dar e misto ca mi-am uitat cartea acasa, asa ca am putut sa ma cultiv nitelus cu niste reviste pentru femei!!! Revista Brigitte (singura pe care am rasfoit-o) avea dosar de sex, dar nu m-a pasionat foarte tare, ca tratau niste cazuri gen ai nascut - cum procedeaza majoritatea - sau n-ai avut o relatie (si implicit sex:D!) de nu stiu cite luni si acum ai si cum e prima data, in fine, aiureli din astea care momentan nu imi incurca gindurile.
Dar acolo am dat despre Tirgul de carte de la Leipzig din martie si despre (in germana) lunga noapte de citit, din pacate n-ajung... Iar in Wuppertal este un hotel foarte artistic, de data asta e si un site in engleza. 80o, il stii? Vezi ca is dornici de vizitatori. Poate expui si tu pe-acolo;)!

Ma duc sa vad daca prind meciul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog