vineri, 9 februarie 2007

Teste

L-am cules de la Alma si l-am facut si eu, iacata-ma-s.


You are The Wheel of Fortune


Good fortune and happiness but sometimes a species of
intoxication with success


The Wheel of Fortune is all about big things, luck, change, fortune. Almost always good fortune. You are lucky in all things that you do and happy with the things that come to you. Be careful that success does not go to your head however. Sometimes luck can change.


What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.

8 comentarii:

  1. acu nu vreau sa fie eu Gigi Contra, ca de obicei :D, dar tocmai am facut testul si rezultatul n-are nici o legatura cu realitatea, parol :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am facut testul si a iesit ca sunt The Devil... :(

    RăspundețiȘtergere
  3. oana, inseamna ca ai mintit:P

    chaka, sorry, da poate are si parti bune!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, are si parti bune... devil are multe sinonime :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare de tot: am iesit Magician!! Ceea ce si sper ca sunt :)

    http://www.flarn.com/~warlock/tarot/dragon/1.html

    Cozy

    RăspundețiȘtergere
  6. culmea-i ca n-am mintit.. acu e drept ca erau mai multe intrebari la care n-as fi ales nici una din variante, dar asta-i alta mancare de peste.. m-am straduit sa fiu cat de fair am putut... dar..

    RăspundețiȘtergere
  7. hai bai oana, doar nu crezi pe bune in testele astea de pe net!:D

    eu am fost dezamagita ca mi s-a parut ca scrie mai putin decit scrie la alma, asta e tot ce-mi amintesc din testul asta!
    l-ai facut, a trecut, urmatorul!:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog