vineri, 23 februarie 2007

Shazzer: Well, fuck me...*

Daca tot am pomenit ca acu fo doi anisori eram cu Sophia prin Frankfurt, iaca se intimpla sa dau azi de ea pe msn. Ce frumooos!
Cu Sophia am fost colega de munca, am frecventat cu ardoare o perioada buna barurile cam in fiecare seara pina la inchidere si apoi ne-am dus incercanate a doua zi pe ogor, din astea.
Intr-o vreme era impreuna cu un american de la o baza militara de aici, Luis, a ramas si putin gravida, a pierdut copilul, apoi s-au si despartit, si-a gasit alt loc de munca, Luis era in Irak, Sophia a luat interviul pentru stewardesa la Lufthansa, visul ei, nu ne-am mai vazut, desi locuiam in acelasi oras, ne mai trimiteam din cind in cind sms-uri, e-mail-uri, mesaje pe msn... chiar de Revelion, cind eu eram in Iasi, mi-a dat vestea ca s-a impacat cu Luis (mecanic in armata, repara tancuri etc.) si nu mai poate de fericita. Ma rog, m-am mirat sincer, ca stiam cit bocise dupa el, dar asta e, fiecare face cu viata lui ce vrea.
Si-acum e de doua luni in Washington DC intr-un spital la capatiiul lui, ranit, dar recuperabil. Cica treaba cu stewardesa nu era ce si-a dorit ea (in fapt), facultatea a atirnat-o de gard, ar putea s-o reia din state, acum asteapta sa-si revina el de tot si sa se mute impreuna in Houston, de unde e el (familie de mexicani, as spune, parca) si sa-si inceapa viata...

Iaca, uneori, linga tine se scrie istoria.


*daca nu stiti, dati-va in google si o sa vedeti ca e din Bridget Jones.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog