joi, 22 februarie 2007

Pe seara

Mi-am urnit oasele batrine pina la magazin, aveam intr-un buzunar 3 euro foarte marunti, m-am dus la casa, i-am zis gagicei am marunt, aaa du-te la casa cealalta, m-am executat, era o fata pe care parca n-o stiam, i-am plasat cardul de angajat, ea a marit ochii a minunare Parca va stiu, dar nu stiu de unde va stiu. Am luat-o la per tu scurtut Te cheama Jennifer? Desi vag posibil, si-a marit ochisorii si mai si, s-a uitat la ecusonul din piept unde scria doar numele de familie... ???
Pai ai platit tu la mine marti (cu cartela de la magazin, unde scrie numele complet)! Nedumerire pe fruntea ei... Am cumparat niste cutii? Nu cunosc, in gindu' meu, da' n-ajunge ca-ti stiu prenumele?:)
In spatele meu era o familie cu doua fete adolescente, romanasi, iar afara la standuri mai erau doi mai in virsta, as zice, peste 60, ea tot ii striga lui Poti sa te uiti si tu! Am zis ca poti sa te uiti si tu!
Bineinteles ca m-a ginit unul din sefi si m-a intrebat Doamna Vio, da' azi nu luati doua sticle de vin rosu? Eu: Pai ce, azi e marti? El vag perplex. Oricum am zis de-atunci ca nu-s pentru mine!!
Se gindise el sa comenteze data trecuta ca ce cumpar aduce a raceala (luasem o sticloanta cu extract de eucalipt parca, de vinturat prin cada cind faci baie si suferi de ceva-uri la cai respiratorii etc.) sau a petrecere (vinoasele, tigarile). Na, domnul Veveritul era, daca tu nu po' sa-ti imaginezi ca unii se mai uita si la tv, problema ta.
Nu stiu de ce, am impresia ca nenea asta e foarte singuratic, din glumele disperate pe care le face tuturor femeilor si la care ride el cel mai amuzat, zguduindu-se.
Mna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog