luni, 12 februarie 2007

Post sado-maso (post pe care nu l-as citi dac-as fi in locul vostru)

(pentru ca e slabut!)
Dati click pe Hrusca - Ruga pentru parinti doar pe barba voastra proprie si personala, eu mi-am inceput ziua cu el, am servit niste colinde si m-am chinuit cu versurile de la Ochii tai (care ma obsedeaza, le cint intr-o veselie, ma trezesc dimineata cu un textulet de-al lui (in fine, de-al cui i-o fi compus etc.)deja zbirniindu-mi neuronal (e un mic dezacord aici, dar lasam asa)) si de unde eu intelegeam ninsori, pe net am gasit doua variante cu din sori si una cu ninsori si mi-am dat seama ca in fond si la urma urmei ar putea fi foarte bine si lin sori etc., dar logic in economia textului imi parea cu ninsorile si pentru ca sint trei strofe cu tematica si in prima e "La fereastra ninge floare de cires amar", in a treia e cu "zapada maicii tale", deci la mijloc se lipea de minune "ninsori" in contextul foarte pe larg
"S-ar fi dus si vara risipind privighetori
si s-ar fi facut din sori(???)
Roua ochilor de flori, ochilor de flori"
Please cind stie raspunsul corect sa ma ajute!!! Mersii bocu.
Si aici aveti video de care ziceam, care e deci mega trist si nu va pune nimeni sa va uitati, dar mie mi se potrivea in profilu psihologic al zilei de azi.

4 comentarii:

  1. mie-mi place canticelul ala "Trecerea printre anotimpuri"
    in mare parte are versuri de pe la Tarnea

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca nu-l stiu... poate mi-l dai pe ym:"> daca-l ai!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. il am, il caut si ti-l dau cu proxima ocazie
    si mai imi place "somn usor", ti-l dau si pe ala

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog