miercuri, 21 februarie 2007

Paparatzii revin in forta

Aici puteti admira modelul in toata splendoarea lui. Lina tibetano-nepaleza, doar v-am zis. Marimea xxl aproximativ. Plus ochelarii mega meseriasi si caciulita cu model cu floare-de-colt.











In spate se vad niste brinduse galbene si mov, e drept, cam minuscule, pentru ca sint eu in prim-plan, ca o adevarata vedeta. Poza pentru mama, oricum.
(Nu mai sint asa elastica asa cum imi aminteam. Dovezi mai jos.)












Daca ati avut indoieli ca omul se trage din maimuta si ca maimutele pot fi artistice, puteti sa va convingeti aici.











E usor de dat cu presupusul ca dansam hip-hop, but you coudn't be more wrong!!!
Tooocmai facusem o cumpana foarte artistica, expirase timpul, poza inca nu se executase, m-am dezechilibrat si acum rideam!
Hihi!

3 comentarii:

  1. deosebit:) preferata mea va fi a doua:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi:) pentru ca semanam ca doua picaturi de apa cu caciula?:D

    asta oricum pentru ca nu poti aprecia arta care se-ascunde in jpegul 3...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vio e cat se poate de dulce!!!!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog