joi, 22 februarie 2007

De ce o urasc pe Alanis Morissette

Cind eram mai jovena, aparuse madama cu super slagarul Ironic. Si varu-meu, dupa ce a compilat el mai mult asa, uitindu-se de citeva ori la videoclip, a venit cu ideea originala var-mea, tu semeni cu aia! Cum sa nu?!
(Dumneaei m-a mai impresionat teribil (adica ciiiih!) cind s-a gindit sa cinte senkiu india imbracata ca sa zic asa in curu gol.)
Ca sa localizati perioada, intr-o seara, tot cam pe-atunci, ma opreste la lift vecina de la 10 si-mi zice vai Vio dar tu semeni cu Gianina Corondan! Ai las-ma!!!! Eu iubind-o pe tanti asta la modul spectaculos inca de cind prezenta starea vremii si dragostea noastra a continuat pina in zilele noastre.

Ei bun, ieri pe la un doua, noaptea, tooocmai veneam de jos si voiam s-o citesc pe Alma care-mi spusese in casca vezi ca m-am reprodus, cind il gasesc pe P. in pat, odihnindu-si ochii (laptop-ul lui era inca cracanat pe un sudoku (mare destept, are o gramada de puncte, ma complexeaza) si cinta, culmea, Ironic). Mi-am zis ei, sa-mi odihnesc si eu ochii inainte de-a ma culca de tot si mi i-am odihnit asa de bine, pina pe la un 6 jumate, cind mi-am luat inima-ntre dinti si m-am dus sa-i pun capac disperatei care toata noaaaptea imi susurase la urecheeee vai ploua cind te mariti si free ride dupa ce tocmai ai plaaatiiit. Ocazie cu care am stins si luminile, am scos scrumierele pe pervaz, am deschis geamul, m-am imbracat in pijama si am pus ceasul sa sune, P. avea un bizniz de dimineata.

Cind m-am trezit din somnul de dupa-amiaza, am auzit oaresce muzica. P. jos asculta Alanis. M-am dus cu-o moaca de inmormintare si i-am repetat c-o urasc pe madama, el a zis ghinion. Mhh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog