duminică, 18 februarie 2007

La aer

Azi iar a fost un soare de aprilie, ce-i drept, doar cu aprox 11 grade, fapt care m-a scos pe mine de doua ori din casa, echipata cu bocanci, pantaloni evazati, o maleta, o bluza cool (am mai scris despre ea, cu joe cool pe ea) si deasupra un pulover urias poreclit polar, cu ceva lina tibetano-nepaleza:P si model cu reni, as spune, basca ochelarii de soare cu lentilele cit casa si caciulita mea a la audrey hepburn. O adevarata aparitie pe stradutele oraselului!!!
Am avut grija sa ma dau 100% in spectacol, macaind din loc in loc cu o moaca meseriasa maaan i'm cool!!! Ce sa fac, cred ca se zbatea pe dedesubt joe cool si voia la aer, nu cunosc.
Iesirea asta a fost cu P., care mi-a tinut isonul, purtind si el un fes (si ochelari de vedere), deci partner look, clar!
Bun, sintem cam la mijlocul carnavalului (au mai gasit un motiv oficial de golit sticle), asa ca sper ca am fost in atmosfera sarbatoreasca.

Apoi a fost o incursiune in Frankfurt cu prietenii mei turci, ma luase cu un vag rau in masina in spate, in sfirsit, ne-am intors, el s-a dus acasa, noi am mai fost nitelus la promenada si-am ajuns la castel, prietena mea comunicindu-mi ca se cam gindeste sa faca un copil (ea avind momentan in grija ciinele maica-sii si urindu-i-se de atita scos patrupedul in parc).
La castel este o terasa maaare cu deschidere spre, sa zic asa, cele doua zari:), unde era destul de multa lume. Mi-a sarit in ochi un piticut blond care facea ture pe acolo si turcoaica mea a exclamat vai ce dulcee eeee!
Cind sa fiu de acord cu ea, imi dau seama ca s-ar putea sa ne referim la realitati imediate, dar diferite.
- Te referi la plod sau la ciine?
- La ciine evident!:O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog