miercuri, 6 decembrie 2006

Unde nu-i cap

Mie imi place tare mult varza de Bruxelles, cum o gateste mama si habar n-am cum o face, desi mi-a explicat ea cel putin o data.
Oricum P. a facut asa ceva acum vreo doua saptamini, hai trei, n-a fost ca la mama, dar nici rea n-a fost si am servit-o repejor, ca imi place varza la modu' general si eram dorita, mititica.
Joia trecuta a fost Vio la magazin si a cumparat varza de Bruxelles proaspata la pungulita, iac-asa, doua bucati, doua kile adica.
Ceilalti au folosit varza congelata, dar Vio are uneori niste momente de inspiratie ceva ce n-ati mai pomenit! Ei bun si stiind ea ca are nitelus de pregatit la cele doua kile a tot aminat sa le prepare, dar azi le-a venit ceasul cel de pe urma, ora 15:03 Vio incepe actiunea, ora 16:10 cred Vio termina, respectiv le-a si spalat si le-a trintit in oala. De-acum n-au decit sa-si vada singure de treaba.

Pe linga ele vine din urma o super supa cu galuste la plic, ca timpul trece, nu sta, ce stiti voi (!), si imediat ce vine haiducul flamind acasa si Vio sperind la Mos a zis ca e cazul, da.
Interesul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog