luni, 4 decembrie 2006

Des choses 14

Simbata la o bucata m-am intilnit cu P., care a venit sa ma recupereze de la magazinul unde erau reduceri si eu eram pierduta la raionul de copii, cu centimetrul dupa mine, punind la probat o fetita care se afla acolo cu mama-sa la cumparaturi; in fine, ne hotarim pentru o geaca, indelung prezentata ieri cu webcamul, mai stam sa-l caut pe detectivul de magazin care voia sa cumpere pe cardul meu, in sfirsit iesim.
Bun, acu' ce facem?
Amindoi megalihniti de foame. P. propune sa inchiriem un film, sa cumparam o naveta de bere (desi mai aveam oaresce chestii pe-acasa) si sa comandam pizza. Bun. Urcam in masina, parcam la dvd-oteca, ne invirtim pe-acolo, el vrea cu vampiri (!!!), eu nu, propune desene animate Ice Age 2, bine tu, da' nu l-am vazut pe 1, il luam si pe 1, ah, stii ceva, n-o sipt foarte tare de desene pe seara asta... In plus mai avem ce-am luat eu de la biblioteca si e in mod extraordinar si un film pe care el nu l-a vazut (din trei)! Plus ca la tv urma sa fie Indiana Jones, care el e fan, eu nu, normal, da-mi placuse reclama.
Asa ca hai sa mergem de-aici, n-are rost sa dam bani pe dvd-uri acum.
Plecam, pe drum mmm eu parc-as vrea sa maninc de la chinezi, dar hai totusi la italieni. P. parcheaza in fata casei si comandam de sus mincarea, mergem la magazin sa luam berea (pe jos), afara se facuse frigut. Cine merge dupa pizza? Ma ofer eu voluntar, dar tot la modul daca vrei sa vii si tu n-am nimic impotriva, ok, lasa, stai tu acasa.
Pe drumul de intoarcere simt ca ma lasa picioarele, reusesc sa parcurg scarile, cad lata in pat, dupa vreun sfert de ora maninc doua felii, era fotbal la tv, ma intorc pe-o parte, ceasul bate ora 20, iau somn pina a doua zi la 8 juma.

Ce simbata cu peripetii!
In fine, am scris postu' asta ca sa-mi fie clar cit de hotariti sintem amindoi. P. a luat somn la prima reclama de la Indiana Jones.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog