marți, 26 decembrie 2006

Sarbatori la pat (SMS-uri)

Asadar am mai mult de 48 de ore de cind sint la domiciliul matern. Pe care nu l-am parasit, desi mi-a venit ideea asta o data de doua trei. Pentru ca ma bintuie o tuse taaare dragalasa, iar P. cind nu ia pastile si ceaiuri pentru o afectiune sa-i spunem stomacala cu care s-a ales in ajunul decolarii, doarme.
Mitele sint vesele si mereu flaminde, ce surpriza! Aia mica l-a lingusit pe P. la greu si a primit oaresce piept de pui din portia lui de regim si acum il iubeste si s-a cocotat linga dumnealui in pat si acum sforaie amindoi! Si eu m-am straduit aseara si alaltaseara s-o iau in pat si neam, a sters putina in doi timpi si trei miscari! Tradatoarea!
Motanul doarme de unul singur in fotoliu, mama si sora-sa s-au dus la tara, ce-mi ramine de facut decit sa iau si eu niste somn?
Mi-am facut si eu planul cincinal la uitat la tv ieri (cind am dormit inainte de amiaza si dupa amiaza) si am prins sfirsitul la citeva filme cu mos craciun, apoi un documentar despre elefantele insarcinate (mai tirziu, noaptea, a fost cu delfinele!) foarte dragut, apoi sfirsitul de la Cartea Junglei 2, episodul 6 din Alias cu Jennifer Garner care se termina fooooarte in aer, fapt care m-a pus pe jar, ca a ramas ea intr-un spital de boli mintale din Bucuresti (un oras in sudul Romaniei, cum se precizeaza in serial) (P. m-a linistit ca se termina cu bine, ca a vazut la nemti continuarea), am bagat un episod din Charmed (Farmece pe romaneste, da?) si la final Noroc in dragoste, varianta lui Serendipity, la care P. dormea (pardon, dar asta e adevarul!) (e unul din filmele lui preferate), asa ca am iesit din camera sa comunic dincolo ca e un film mistooo si culmea, tot la Serendipity se uitau. Asa ca am ramas colosa si apoi m-am culcat.
Ceea ce va doresc si dvs. A, adica sanatate!

Un comentariu:

  1. a,da, uitasem de Cartea Junglei, yeah, man! :) insanatosiri grabnice, furtunoase si continuare fericita a sarbatorilor :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog