sâmbătă, 9 decembrie 2006

Des choses 17

Am revazut azi dupa prinz de la o bucata incolo The Runaway Bride cu Julia si Richard. La un moment dat mi-am amintit de faza cu ouale si i-am strigat lui P. foarte fericita ca vreau oua Benedict. Si-a ramas asa, ca data trecuta l-am batut atita la cap, ca a cautat pe net reteta si chiar voia sa se apuce de treaba, doar ca nu mi s-a parut o chestie apetisanta.
Faza din film fiind ca Julia zice in functie de relatia in care e la momentul respectiv ca ii plac ouale ochiuri, omleta, ouale moi, tari etc. la micul dejun, in farfurie! Adica nu are o opinie proprie samd.
Si e ea impreuna cu antrenorul si comanda ala ce voia sa aiba, Julia dupa el, da, si eu la fel, si apoi antrenorul se apuca sa povesteasca ceva foarte pasionat, cum sa te concentrezi (a focusa?) la jocul de fotbal si la urma mincarea tot nu era gata, ca doamna cu comanda ramasese si ea sa caste gura la relatare. Antrenorul o-ntreaba ce face, tipa raspunde prompta, luindu-si talpasita spre bucatarie : ma concentrez pe ouale tale!
Si cind la final e iar vorba de ouale Benedict, mi-a venit mie ideea ca sa vezi ca acum is ouale Papei.

P. venind de la cumparaturi azi dimineata a prezentat o cutie de bomboane Mozart facute de Lindt. La vederea ei mi-a stat inima-n loc, ca mi-am imaginat ca a fost iar un pret barosan. Ei bun, sint de doua feluri, cu ciocolata mai inchisa si mai deschisa la culoare. Am insfacat una neagra (staniol) parca, m-am infipt in ea, am dovedit jumatate (din bomboana) si-am mestecat la ea trei minute minim. Cea rosie m-a satisfacut la fel de grozav, probabil am trecut la cinci minute. Si le-am lasat asa, la jumatate.
Peste vreun ceas i-am zis adevarul lui P. si anume ca Lindt astea sint prea nobile pentru mine, mie imi place ciocolata simpla, adica poate sa fie cu alune, migdale, coniacuri, cafele, stafide orice in principiu, dar de-astea super fine nu e cazul, ma depasesc la finete.

Cind spui despre cineva ca e shui, inseamna ca nu e chiar feng-shui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog