marți, 26 decembrie 2006

SMS-uri 6

Ma gindeam in legea mea ca o fi si yoga utila la ceva, iaca macar nu te mai chinui ca mine cind imi tai unghiile.

Asta e un post inceput pe 16 noiembrie; ma tot uitam la dashboard si-mi spunea ca am 153 posturi, unde, maica, daca eu vad decit 151? Iaca aveam doua ciorne.
Am aruncat un ochi si pe la toate SMS-urile, nimic spectaculos, nu m-am tinut chiar de numaratoare, ma rog, treaca de la mine.
Las inceputul original de la SMS-uri 6 si va mai spun ce aventuri am mai avut in urbea natala;). Inca imi scapa cum sa-l public cu data de azi, dar o sa ma descalt eu la un moment dat.

Asadar P. s-a simtit mai bine, familia nu era acasa, am atipit pe reluarea de la Cartea Junglei 2, dumnealui s-a dus si s-a infruptat dintr-un ou cu piine si-o aripa rahitica de pui (! bine, bai, asta-i mincare?!) si vreo patru felii de cozonac, i-am mai servit o tura de ceaiuri (menta, galbenele, chimen, sunatoare) si dupa ce-am halit si eu o pulpita, am iesit sa dam o tura prin parc!
Fara fulare amindoi, dar cu plovarase vag pe git. Eu cu caciula. Cum am deschis usa, P. a exclamat ce frig eee! (Dat in astre apoi de-acasa, minus cinci grade) Distractiv e ca batea si nitelus vintul, deci foarte placut, lui P. mai sa-i cada urechile si obrajii si fruntea.
Oricum am facut o tura de cartier, ca la dus a fost ok, batea vintul din spate si numai bine am prins viteza. La colt unde era piinea este acum o filiala BRD. La celalalt colt unde era piinea (la mozaic, unde e bradul (DAAAAA, BRADUL EXISTAAAA AM VAZUT BRADUUUUL!)) este un magazin de lucruri pentru copii, carucioare alea alea. P. a invatat urgent cuvintul farmacie si s-a mirat de multitudinea de magazine alimentare (cam 40% deschise). Ne-am indreptat spre bulevard si a spus cu o privire (da, se poate spune si c-o privire, si-nca cuuum!) de copil Asta e strada cea mai mare din Iaaaasi? Bulevardul avind el o gramazimea de globulete, impresionant, ce mai:).
Si-a ales singur traseul spre Piata, la Familial ne-am indreptat spre Neptun si de-acolo ne-a batut vintul, asa ca am mai luat repede tigari de la colt (tot de la colt, ce sa-i faci, de la fostul chiosc Uelker), era lumina la Suzi la bucatarie, am pedalat spre casa, doua gospodine iesisera la aer in papuci de casa, vio era pe cizme cu toc (daca am...) si mergea ca o gisca, P. a vrut sa intre in primul turn, a, e al doilea, s-a bagat in pat si-a comandat ceai. Pisica s-a infiintat sa-l incalzeasca.
Serios, nici un pic de dreptate pe lumea asta.
A, ba da, un pic foarte mic, este pe AXN serialul Alias la 21:05 (ala de ieri de ramasesem in aer si-n suspans si cu sufletu' la gura cu Jennifer Garner, ok?).
Am facut pe ghidul la iesirea la cele minus grade si ma doare parca nitelus mai mult gitlejul. Oricum ma simt de parca am face primii pasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog