marți, 5 decembrie 2006

Telegrame pentru X 6

Fanilor lui N. le comunic ca N. s-a intors mai vested ca oricind si are gecuta noua, negru cu albastra, total atipica pentru el. Presimt ca pina la concediul meu o sa am sansa sa-l vad de cite ori ies in tirg sau ma uit pe geam, pina o sa-mi plezneasca ficatul de extaz.
N. e Nebunul meu amorez admirator, da? Cred ca a fost nitel in Turcia sa-si traga seva de la radacini (!).
Ii dorim dimineti cu ferestre deschise (da in Turcia...)...
:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2 comentarii:

  1. oooffff, ce-mi faceti voi mie

    *isi ia cheche-ul din cui, pelerina, ochelarii de soare sa nu se compromita si chitara si se muta sub fereastra turcului*

    "Dimineeeeeeetzi cu sageti de coooocor
    Dimineeeeeeetzi pentru viata si vise
    Dimineeeeeeetzi fara lacrimi in zori.
    "

    Haidi pa!

    RăspundețiȘtergere
  2. zazo, nu te stiam asa trubadura, desi culta indeajuns, da nu musai in zona asta folcloristica:D
    :P

    hai sictir, asta e urarea in limba lui pe care i-o adresez lu nea N. la aceasta ora a diminetii.
    crec-an facu ochi devreme sa-l prind pe mos in flagrant ! desi stiam ca nu vine.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog