vineri, 22 decembrie 2006

SMS-uri nu stiu cit

Asa, intii pina nu uit, sa va zic Craciun fericit si sa va aduca mosu ce va doriti voi!
Mie deja mi-a adus, foarte frumos!

In rezumat : am terminat cu hotelul si am acceptat sa mai agonizez doua saptamini in ianuarie, pina vine muncitoarea noua pe plantatie. Suflet generoz! Acu-acu veste de ultima ora, unul din fiiiii (cu mai multi de i) patronilor locuieste in acelasi sat cu Suzi!!! Ah, ce mica e lumea!
Am terminat azi si cu magazinul, iar suflet generos, ieri m-a durut gitlejul toata ziua, dimineata eram varza, mi-a fost lene sa ma dau jos din pat si sa ma duc sa ma spal in freza, ocazie cu care, daca m-as fi dat jos din pat, as fi putut sa ma duc la doctor si sa iau o scutire pentru azi, ceea ce aia de la magazin ar fi acceptat cu maaare bucurie! Dar ca o mica masochista sacrificista, am prestat, iar inainte de pauza ma dureau si urechiusele si toata scafirlia, abia vorbeam, la mine la casa nu prea era actiune, mai racneam in felul meu dar fara putere cum am constatat a puteti plati si aicisa si nu venea nimeni, sa fie din cauza cosului fermecator din barba? Era doar din cauza ca n-auzeau, era o harmalaie de numa si vocea mea suava nu-mi permitea sa emit sunete puternice!
Pam, m-am dus la urma la detectivu de magazan sa-i zic pa si sa-i arat ca iar n-am furat nimica, m-a intrebat daca-s suparata pe dinsul, care nu eram si ca sa-i dovedesc i-am zis iar de nebunul N. care o freca in fata magazinului ieri la prinz cind eu faceam cumparaturile de rigoare si ma astepta si azi la venirea din pauza si ii explic ca are deci geaca negru cu albastru cind detectivul imi arata pe ecran doar nu te referi la asta! Eu AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ah, dar deci il stiu, e dus cu pluta, dar inofensiv. Hai sa-l bagam in boale.
Si ne-am dus sa-l cautam in magazin, super operatiune CIA&FBI&KGB&Scotland Yard&Mossad, individul a fost pus la pamint, Bond, James Bond, detectivu i-a zis sa ma lase-n durerea mea, ca daca nu sotul meu face plingere la politie (!!) si-o s-o pateasca si N. s-a ofilit micutul de el si-a zis a vai dar el nu. Bon.
Apoi le-am zis pa si toate alea la diverse cocoane care le-am zarii prin magazan care mi-au zis la fel la rindu lor si mi-au urat super sanatate si alea alea. Foarte frumos!
L-am rapit pe P. de la domitil, l-am carat la magazin de unde voiam sa iau saci de gunoi (!!!!), am parcat frumos, am intrat si am vazut cozile si cei 5000 oameni care se buluceau care incotro, in care cu nasul meu de copoi am indentificat-o urgent pe o ex-domnita de-a lui (cu care m-am intilnit si ieri si care e o vaca! finca io i-am zis hai si ea a zimbit dupa citeva secunde de meditatie si a platit la casa inaintea mea si are cinci metri inaltime si m-am consolat zicindu-mi in sinea mea esti grasa!!! (nu eu, ci dinsa, da?!) ah ce bine m-am simtit! si P. in drum spre masina dupa ce-am iesit val-virtej din magazin mi-a zis emosionat ca vai nici nu s-a pupat cu domnita in cauza, ca am apucat eu sa-i rup corasonu-n doo si asa a ramas. Bon!
Si apoi el m-a depus la magazinu altu (viata mea graviteaza intre niste magazine, sa fie clar!) unde am gasit praline, paf, am luat 7 cutii sa stiu o treaba, mai luasem doua ieri, cool, intrebarea e unde sa le bag (la valize ma refer), P. m-a intrebat ingrijorat daca-i dau voie sa-si puna si el un chilot o soseta o camasa, la ce cumparaturi feroce am facut.
Am aterizat acasa, am jucat la loto, am cumparat pizza si paste, m-am postat nitelus la tv si-am luat somn. A trebuit sa cobor la toilet. Ah ce bucurie.
Dupa care am luat geaca si caciula si am trecut dincoace, la vechiul domitsil, unde inca mai este computerul si iata-ma scriind aceste lucruri groaznic de interesante!!!
Unde deci aici treaba devine asa:
bucataria este partial complet mutata
baia este mutata
camera noastra mai putin un dulapas, mesuta de tv, doo scaune, computeru dinsului si doo mese este mutata
sufrageria nu cunosc dar acolo mai sint lucruri de-ale mele care este vitale!
camera lui T. este mutata ffff vag, anume T. ne-a onorat cu prezenta luni seara si si-a carat citeva carti, a stabilit ca vine marti in pauza de prinz sa presteze, n-a venit si l-a rugat pe P. sa-i mute patul, chestie nerusinata cum mi s-a parut mie
Intre timp ne-am spalat bulendrele la Angela unde am facut (adica P.) ieri si niste mincare, noi neavind inca aragaz.
Care Angela a vrut sa vada cum ne-am instalat si a ramas pe azi, cind P. i-a dat sms ca ramine pe aldat ca stem amindoi lati.
Miine ne ducem pe la ea si pe la fostul dinsei sa le ducem nejte cadoase si sa ia P. o valiza strong (care e totusi mai mica decit ce am eo, chestie care m-a depresat subit) si pentru asta chiar ar fi indicat sa si cumparam un cadoasi pentru tatal lui P. deci (care a venit ieri si a plasat deja niste chestii).
Plan de bataie pe miine: varianta mea: trezit la 10, servit mincare, 10.30-13.00 holbat in tv la fluturi in burta. Spalat in freza:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
!, mers la cadoase, ultmele cumparaturi indicat de facut dupa ce am incarcat totusi valizele (hainele mele sint in vreo 4 saci...), pus palma-n pardon si mers la aeroport.
Varianta P. : trezit devreme, carat ultimele lucruri de la vechiul la noul, mers la Angela luat valiza si rufele, dat cadoase, mers la partea paterna, idem, venit acasa, facut bagaje, tv, la 17 cel tirziu roiu'.
Ih!!!
Ce viata complicata!!!!

Un comentariu:

Submit Your Blog