sâmbătă, 9 decembrie 2006

SMS-uri 11

Harta mi-a mai dat bubite, ah ce ma bucur! Si am impresia ca mai repede decit data trecuta, iuhu!

Am imprumutat Blow up pe dvd, am inceput sa ma uit la el, am rezistat 15 minute si ma tem ca n-o sa ma-ngramadesc sa-l vizionez in intregime in viitorul apropiat. M-a plictisit groaznic, sincer, nu tu actiune, nu tu joc, pare rau, Antonioni, une autre fois. Si-asa ma bucurasem ca in sfirsit am pus gheara pe o ecranizare dupa Cortazar... Cam aceeasi senzatie cu La dolce vita, alt film epocal care nu mi-a spus nimic, dar pe care m-am straduit sa-l vad pina la capat.
Desigur ca sint iar in intirziere cu returnarea filmelor la biblioteca.
Am scris initial fois fara s, a trebuit sa cer ajutor. Vai de franceza mea!

Miine vine Angela in vizita, la micul dejun. Casa zboara, ea vine sa vada unde ne mutam (peste gard, doar ca nu exista gard). Sper sa nu isi exteriorizeze ingrijorator opiniile privitoare la faptul ca n-am strins nimic pentru operatiune. Azi chiar am pus tara la cale cu P. : deci luam totul pe sus si trintim pe jos dincolo si vedem noi cind punem totul de la a la z (niciodata, ca doar ma cunosc, da' o farima de speranta trebuie lasata in scena, nu?)

Dat fiind ca deci ne mutam, n-am idee cum o sa fie cu netul si cu antena tv. So, cum nici nu sint intr-o dispozitie foarte lecturabila momentan si nici nu ma vad foarte gospodina, poate o sa zac intii un veac in cada (avem cada, incredibil!!!) si-apoi o sa ma uit alternativ la Amelie cu Bridget Jones. O yeah! Si-apoi ma duc la mama acasa, asa ca...!

Vineri l-am revazut pe Rolf la jobul de seara, clientul meu preferat, a lipsit din peisaj 14 saptamini si a slabit 18 kile. Arata grozav, n-am sa ma ascund dupa deget si-am sa recunosc ca mi-a curs nitelus bala, da' doar asa, ca chestie, Rolf avind 57 de ani si pe mine neinteresindu-ma alti barbati! Si mai simt si foarte lejera, ca i-am povestit cu lux de amanunte lui P. cum a decurs intilnirea, e drept ca el se uita la rezumatul etapei la fotbal in timpul asta, dar nu puteam sa-l silesc sa fie atent la tot, nu??

Cam lungi sms-urile, dar e week-end si vin sarbatorile de Craciun cu lumina in suflete. :) A, asta era la Pasti?

3 comentarii:

  1. ROFL eu am adormit la Blow Up, asta cum mai e? ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. mhh zazo, film de colectie si tu dormi pe eeeel? pe mine macar m-a plictisit si am dormit cu el inchis:D

    serios, sint unele avioane de filme de stau si ma-ntreb, laudatorii lor chiar n-au discernamint!?
    nu musai blow up, ca nu se incadreaza in printsipu meu moral sa-l judec inainte de-a ma plictisi complet la el. cine stie, poate de la minuta 16 era de-a dreptu pur si simplu...

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu la doce vita, chiar asa plictisitor cum e...cum as putea face rost de el (mire_nita@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog