miercuri, 13 decembrie 2006

Des choses 19

Am insfacat aseara telecomanda si ca de obicei am aterizat pe fashion tv unde tocmai aratau un filmulet cu calendarul Pirelli 2007. Si-am zis ia sa stau si eu si sa ma uit. Bon, prima e Penelope Cruz care mie ca de obicei nu-mi place (din cauza de Matthew probabil, ma rog). A, tema a fost/este one bed and five stories sau asa ceva. A doua Hilary Swank, alta nebunie, a treia Lou Doillon (net-ul precizeaza ca e o actrita frantuzoaica putin cunoscuta), uritica dupa parerea mea, sau frumoasa cam ca nu stiu, o concetateana de-a ei mai mult baiat decit fata (n-am exemple si-mi pare ca delirez), oricum am pus mai jos jpg cu ea intr-o postura dragalasa, parol, urmeaza Naomi Watts, mi s-a parut ca e o Meg Ryan mai putin reusita (scuze fanilor) si in final Sophia Loren, care are 72 de primaveri si care na, m-as abtine daca n-as scrie ca in fine arata interesant, dar fiind vorba de 2007, am stat cu frica-n sin sa nu-mi prezinte o alta varianta mumificata a la Michael.
Dat fiind ca nu ma intereseaza acest calendar exclusiv, in caz ca aterizez din greseala pe lista VIP-urilor si il primesc, o sa-l dau mai departe.



Bagati la cap: "You have to be born a sex symbol. You don't become one. If you're born with it, you'll have it even when you're 100 years old." (a spus marea doamna)

5 comentarii:

  1. lou doillon is a biatch. sau de preferi rime francofone, lou doillon est une souillon.

    Traiasca Cecile de France! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa precizez ceva in 'apararea' Sofiei Loren- care la 72 de ani arata bine.. zic eu :)
    in perioada 'fabricatiei' calendarului cu pricina au murit cateva top-model de anoxerie si madam Sofia, care a fost mereu mandra de formele ei si s-a incapatanat sa nu slabeasca la sfatul unor regizori care o voiau a la Kate Moss, a vrut sa sublinieze ca poti arata bine si sa fii sexy si cu ceva kilograme in plus.. la care eu subscriu...

    RăspundețiȘtergere
  3. si n-ai si niste nume de top-modele moarte de anorexie? io n-am auzit, da nu zic ca n-are fi...
    mie mi se pare ca la 72 de ani iti gasesti alte preocupari decit sa pozezi in Pirelli, da probabil is eo baba-n creier, ca as trimite-o si pe madonna sa se imbrace si sa nu se mai cracaneze in videoclipuri imbracata in chiloti.
    cestiune de viziune(!?), neica. si de (bun) gust.

    RăspundețiȘtergere
  4. sofia loren asta e mai batrana si decat bunica-mea :)))
    creponata de ea... :P :)))

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog