joi, 17 august 2006

Zilele noastre

Zilele astea s-au intimplat mai multe chestii, ca de obicei. Una a fost ca intr-una din ele a venit P. acasa si mi-a zis mai dir, ce de-a mai curatenie ai mai facuuut! (de parca fusese vorba!) Ah, si eu asa m-am simtit, ca am inceput sa fac ordine (subliniez). Treaba asta s-a intins pe vreo doua zile, a inclus biblioteca (mi-am readmirat cartile!), dulapul cu haine (multe mai am!), inclusiv pe dulapul! Cum asa zisa mea masa de lucru e oarecum rarefiata momentan, desi P. miriie cind trece pe linga, i-am comunicat ca asa ramine, iar daca isi mai depoziteaza lucrurile lui pe masa mea (unde adjectivele posesive sint deosebit de subliniate de asemenea), o sa i le confisc, mai ales ca in genere isi goleste buzunarele acolo, si el neavind portofel, rezulta ca. Tadam. Deci acum totul arata mirific.
A, de cind m-am mutat eu aici s-a intimplat de fapt ca P. a aspirat la fostul domiciliu si linga dulap erau niste pardon rahatele metalice care duse au fost. La asamblarea dulapului s-a dovedit ca ele erau un fel de balamale; au mai ramas doua din 6, suficient cit sa sustina o usa, drept pentru care a doua usa si ultima a zacut pina mai ieri dupa usa. De unde a fost extrasa, pentru a fi pusa inapoi la incheierea operatiunii de facut ordine. Elementul de noutate consta in faptul ca ieri a fost zmulza (nu mai puteam, scuze) si usa sanatoasa din titini, pentru a se scoate o balama, pentru a se merge cu ea la magazinul de balamale(!) si a se achizitiona cestiunea. Asadar acum usa sanatoasa se sprijineste intr-o rina de dulap. Usa doi a fost inlocuita pe aceasta perioada de un steag spinzurat cu gratie.
Dindu-mi eu acum putin in google images, consider ca am voie sa-mi dau voie sa cred ca Joe Cool e tot ala cu Snoopy, daca nu, macar frati gemeni tot sint. Ei, bluzita mea secand hend galbena cu Joe Cool pe ea e atita de coola, mai precis el e atit de cool pe ea, de unde si numele, ce mai, incit am stabilit ca o voi face tablou. Adica cum.
Acum abia inteleg ca bietul prunc J. cind m-a vazut in autfitul ala (u beib) a avut in felul lui rezon sa zica ssssnupii si eu ca o mare doamna deosebit de plina de tact i-am taiat-o scurt si l-am pus de asemenea la punct, nts, e joe cool.
Bun, traim prin urmare zile de mari framintari fenshuistice etc. Ocazie cu care i-am marturisit lui P. ca pe mine dezordinea nu ma face nefericita (trecind sub tacere aspectele 1.cum ca daca pe el il face nefericit, n-are decit sa faca singur; 2. cind e curatel, imi place mai mult, dar nu ma hazardez a incadra chestiunile astea la capitolul fericire!).
Ca sa cauzam complet la feng shui, o persoana de mare omenie s-a gindit sa schimbe ceva si a saltat din curte bicicleta lui P., fapt care i-a cauzat lui destul de mult la corason si pe buna dreptate. Politie, seria bicicletei (nu stiam ca se exista asa ceva). Mda, distractiv e ca in curte mai erau doua biciclete la fel de nelegate, a lui T., care e super, si a mea, care e cam japita asa de felul ei si preferam sa fi fost a mea luata, desi as fi suferit ca un ciine, presimt. A, T. si-a legat ieri cadrul, eu nu. Sfidez destinul.
Daca asta n-ar fi de ajuns pentru o zi, ei, aflati ca ni s-a stricat si cablul de la receiver. Dat fiind ca am tot umblat pe acolo zilele astea pe motiv de GG pe dvd, s-a intimplat micutul incident. P. a apreciat mult momentul, a luat aparatura in rucsac si s-a intors destul de repede; ce-a urmat a fost cautarea posturilor. Pe aproape de 300 a abandonat, din nou inainte de-a prinde romanii! (Nu ca as avea certitudinea ca e posibil chiar). Eu totusi m-am bucurat, pentru ca acum avem vreo 6 programe muzicale si s-a intors Eurosportul!!! Pe un canal din Luxemburg au retransmis de la o bucata de noapte (eu eram inca online, sapind virtos la noul meu hobby, statisticile (emoticon rusinat)) Fashion TV, fapt care m-a foarte bucurat. A urmat sa mai zapez (o yeah!) (sa zapez cu doi de p zici?) si sa prind pe
TV5 Monde PJ - POLICE JUDICIAIRE, super serialul vietii mele (pe linga altele...)
Trebuie sa mai adaug ca am fost atit de plina de vointa, incit am dovedit 5 masini de spalat (am spalat si de-ale lui T.), pe care le-am si intins.
Daca impresia generala a fost ca ma uit mult la tv, va inselati.

Un comentariu:

  1. daca ma intrebi, si chiar daca nu ma intrebi tot iti spun, parerea mea nu e ca te uiti la tv prea mult, ci ca uneori ai si tu zile in care pare ca totul ti se intampla numai tie.. chestie absolut normala si fireasca, pentru toate fiintele normale (si firesti :)) din lume.. si din afara ei.. :D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog