joi, 10 august 2006

Povesti pescaresti

Cindva am primit pe mail sau am citit pe un forum la sectiunea bancuri bune o chestie lunga pe care mi-o recomandase cineva de incredere cum ca merita s-o citesc pina la capat, e de-a dreptul pur si simplu. Banuiesc ca simpatia mea pentru persoana in cauza era deosebit de mare, dat fiind ca textul imi apare in amintire in engleza.
Deci treaba devine asa: era prin state un concurs la radio, era inscris un cuplu (poate inscris de altii), erau sunati si trebuiau sa raspunda la 3 intrebari, daca raspunsurile se potriveau, cistigau o excursie nu mai stiu pe unde. Intrebari personale, nu cine a descoperit america (chinezii, conform unui reportaj (!) vazut de mine acum vreo doua luni pe nemti).
Povestea era cu lux de amanunte, de aia era cit casa de lunga. In final, protagonistii cei mai interesanti. Intii e sunat el, prima intrebare nu mi-o amintesc, a doua era cind a facut sex ultima oara, raspunsul azi dimineata, unde, in bucatarie. Chestie amuzanta, detalii, era soacra in vizita de vreo citeva saptamini, soacra la dus, tinerii in actiune. Bun, ramineti, revenim dupa reclame. E sunata dinsa. Intrebarea 1 la fel, intrebarea 2, ea ezita, era in mijlocul biroului, uel, azi dimineata, rusinata foc, unde, "in my ass". Nu mai stiu daca au cistigat excursia...

Nu stiu daca toata lumea stie ce dificultati are omul de rind in a ajunge la un aeroport. Norocul meu in romanica a fost ca A. a vorbit cu E. si E. m-a racolat in autocarul nu stiu carei firme de turism si dusa am fost. Am plecat din timp si am facut opriri pe la vreo 5 hoteluri din mamaia, de unde am cules turisti. Ei, prima pauza a fost la Rex, care arata el bine asa, iar in fata erau parcate niste masinute numa una si una. Am servit si-o tigara, ca fusesem din cale afara de punctuali. Soferul isi da cu parerea ca rolls royce-ul (sper ca asta era) ala (!) e a lui columbeanu. Eu mai tarancuta asa aflasem de curind cine e nea asta. Na bun. Ma uit eu asa si cirtesc, da are numar de muenchen. As. Ne mai uitam, mai comentam, soferul vorbeste cu un portar de la hotel si vine radiind ca a avut el dreptate, e masina lui iri. Ocazie cu care ne intreaba daca am vazut reportajul (pe care el aparent il vazuse) cu iri si monica, cind sint intrebati in ce loc au avut ei sexul cel mai salbatic sau ceva de genul asta, iri raspunde ca in bucatarie (pam, becul aprins la mine), iar monica il intreaba pe iri pot sa spun iubi, el zice ca da, ea zice in fundulet. Io zic fugi bre, ca asta am citit-o pe net acu vreo doi-trei ani, ah, sa fie, a fost reportaj la tv!!!
Acum nu stiu, ori e monica o super glumeata de felul ei, or soferul un mare credul, ori a vrut el sa ne ia pe noi doua de fraiere, caz in care am avut eu ac de cojocul dumisale.
Zborul a fost foarte placut, multumesc.

2 comentarii:

  1. taram, asa cum unora li se intimpla cu mircea badea, iaca si mie, bancul/istoria cu concursul la radio a fost postat azi pe ag, inainte de a-mi scrie eu memoriile. na, atita ghinion, cel putin e autentic. (??)

    RăspundețiȘtergere
  2. hi hi hi.. faza cu pricina este/era si subiectul unei emisiuni radio la italieni... numita 'Lo scoppone'.. adica ala care faza o anumita treaba.. si unul din parteneri era sunat, intrebat.. unde, cand, cu cine ultima data si daca pers cu cine raspundea la fel, castigau excursia.. inutil sa precizez ca de regula, primul partener era ea, si cu cine pt el .. nu era tot ea.. era alta.. faza faina e ca ea asculta cand el raspundea, fara ca el sa stie.. :) nu mai zic ce injuraturi in direct, alea, alea.. nemernicule, ticalosule...
    uimirea mea mare era cand unul din parteneri(sau amandoi) erau casatoriti(cu altcineva, evident) si o spuneau fara jena, adaugand ca si sotul/sotia are amantele/amantii lui/ei.. ca asa-i moda.. no comment, fiecare cu gustul lui...

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog