marți, 8 august 2006

Carti si amintiri

Iac-asa mi-am adus aminte de o chestie care m-a uns asa la inimioara, pe care mi-o zisese la vremea aia D. si nu mai retin daca o chitise el sau o citise pe undeva, era asa ceva romantic, cum el si ea stau intinsi in pat si se tin de mina si citesc si isi dau drumul la miini doar ca sa intoarca pagina. Ah, ce frumoasa mi s-a parut chestia asta. (si probabil am mai notat-o pe undeva)

Iar S. suspinase cam in acelasi mod comentind o relatie de-a mea : ah, ce frumos o sa fie cind o sa va uniti bibliotecile!

Cartile ma fascineaza in continuare, le vad cumva ca pe obiecte de cult (au!). Pentru ca vreau sa le am, mai mult decit vreau sa le citesc. Asta e o chestie remarcata in timp, pentru ca tot cumpar si tot nu citesc. Cel putin nu cit cumpar, iar chiar atit de des nu cumpar.


N-am timp sa detaliez acum, in caz ca ar fi ceva de detaliat, ma reped la o terasa si ma preumblu cu Norman Solomon, Iudaismul, Foarte scurta introducere. Super scrisa si bestial tradusa.

Un comentariu:

  1. Super super, ma gindeam intr-o zi ca daca as colectiona cutii de chibrituri in loc de carti, ar fi acelasi lucru.
    Io pe harta tot nu apar....

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog