vineri, 18 august 2006

Sporturi pentru noi toti



Ieri am ascultat intimplator stirile si era un reportaj mai deosebit el asa despre, n-o sa va vina sa credeti, campionatul mondial la aruncat cizma de cauciuc. Mi-am zis ca ori incultura mea se intrece cu gluma, ori cuvintelul german Gummistiefelwerfen mai are un sens pe care eu nu-l percutez; ma prezint asadar la P. inarmata cu rabdare si el ma lamureste ca inseamna chiar ceea ce crezusem eu.






Ma apuc si eu asadar de sport si anume de navigat pe net, in cautare de informatii. Din una in alta ajung la alte sporturi deosebite, cum ar fi:

- aruncatul telefonului mobil (la distanta) - recomand vizionarea filmuletului de la http://www.eurosport.de/watts/crazy/2003/mc_vid28600.shtml
care are de asemenea un campionat mondial:
http://www.savonlinnafestivals.com/en_index.htm
- strabatutul (??) unui canal mlastinos de 50 m


Bog Snorkelling Whales Wales

Bog Snorkelling 2005Every August for the last 20 years, the smallest town in Britain has been host to the International Extreme Bog Snorkelling Championships. The winner is entered in the Guinness Book of Records.






- (acest copy paste mi-a facut varza aranjarea in pagina, si asa suferinda ea de felul ei)
- urcatul (si coboritul) scarilor cit mai repede (concurs despre care am auzit, ca si in cazul aluia cu aruncarea mobilului, la radio, la care participau niste reporteri) ; aici e o lista destul de impresionanta cu locatii ale probei asteia:
http://www.towerrunning.com/english/races.htm
Si ce sens are sa ne mai miscam in aer liber, cind p
eople can climb a famous mountain (eg, Everest, McKinley), or famous tall building, (eg, Empire State Building)....? zice saitul american
http://www.health.state.ny.us/prevention/worksite/physical_activity.htm
-extreme ironing sau calcatul obsesiv (traducerea imi apartine)- treaba asta mi s-a parut cea mai sarita de pe fix; deci omuletii astia calca cu atita placere, incit isi iau la spinare (cam ca surferii, asa) masa de calcat, fierul si niste rufisoare acolo si se duc in cele mai ciudate locuri din lume unde a calcat cu fierul de calcat vreodata vreun cetatean cit de cit normal la bibilica. Daca v-a lovit curiozitatea, dati-va oleaca in google images dupa tema asta si-o sa va stea mita-n coada la ce-o sa gasiti pe acolo (calcatul submarin (nu in submarin, dar adica de ce nu), calcatul in virf de munte, in copac, pe masina, in iglu etc.)
Ramine intrebarea daca pe acesti nobili cetateni ii uneste si pasiunea pentru Iron Maiden.




Despre sporturile pe vine, nu pot decit sa-mi dau cu presupusul. Dar nu ezitati, in cazul in care intrati printr-o modalitate mai mult sau mai putin ortodoxa in posesia unei idei mai deosebite, omologati-o si apucati-va de treaba. Caci vorba aia e de aur: mens sana in corpore mentosano!

Un comentariu:

  1. Eu sunt fana declarata si pe vecie a frumosului sport=aruncatul telefonului mobil. Evident, daca nu e al meu si eventual, daca e aruncat in cine trebuie, situatie in care chiar se face si o fapta buna. Asta pe langa ajutorarea sarmanilor din lumea a-intaia care se ocupa cu producerea, complicarea si vanzarea telefoanelor mobile.N-am sa inteleg niciodata goana asta dupa telefon cu televizor, fax, eventual calculator si orice altceva , inclus. Ma mir ca inca nu s-a inventat telefonul care gateste,spala, calca rufele.. si daca ar face si cumparaturile, chiar ca-s dispusa sa-l cumpar si eu. :) Si mai am o nelamurire.. unde te intorci, toata lumea se plange ca n-are bani(indiferent de tara in care te afli, parerea mea :D), dar toata lumea are macar un celular, la orice colt de strada gasesti un magazin de telefonie mobila, ca sa nu mai spun ca pe toate posturile te asasineaza cu reclame la cele mai noi si mai nastrusnice oferte in domeniu.Si atunci intreb: nu-i asa ca iti vine sa arunci cu telefonul de pamant? Pazea ca vineeeeeeeeeeeeeeeeee!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog