vineri, 11 august 2006

Chateau Migraine

La noi pe strada se afla printre altele si un magazin de vinuri care la un moment dat inainte de inceperea campionatului mondial (de fotbal, ce, asa repede ati uitat?!) avea pentru vreo 30 de euro un set ce nu stiu ce fel de vin (deh) si un joc de fotbal de masa, care e o chestiuta cu covoras verde, niste manete si o minge; ei, si ma batea pe mine gindul sa cumpar trebusoara aia, dar n-a fost sa fie. Trecind eu totusi des pe linga magazinul ala si trebuind cam pe acolo sa ma uit delicat in geam sa vad daca imi sta freza si nu mi-e intins pina la urechi strugurelul, mi-a sarit vrind nevrind in ochi eticheta de mai jos. Mi se pare super haioasa si originala.





Iar am cules niste carti de la biblioteca: una pentru copii mici, una total necunoscuta pentru mine(nu ca le-as fi stiut pe celelalte), dar interesanta conform copertei si o antologie umoristica.
Zucchini e o leguma meserie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog