marți, 8 august 2006

Tehnica ne omoara

Cu timpul am constatat (experienta ne invata bla bla) ca unele linkuri trimise pe ym nu ajung si pace. Dar linkurile alea de la persoane de bun simt din lista, pe care le cunosti si care poate din cind in cind mai forwardeaza o chestie draguta o nebunie, de genul:
vartu says: ceva supeeeeer haios =))=))=)) www.geocities.com/bibihahaha-hihihi.nujce =))=))

ajung negresit si tu in marea ta naivitate dai click pe ele si pentru ca linkul e de la marinel, pui un mare bot si bati cont si parola de yahoo (caci deci cine n-a luat macar o tseapa mica la viatsa lui, a?) si apoi afli cu mareatsa stupoare ca tu la rindul tau cind dormeai mai bine ieri dupa cockteil n-ai avut altceva mai bun de facut, somnambul sinistru ce te afli, decit sa trimiti la oamenii din lista ta aceleasi chestii cu hihihiahaha da click aaa ce hazos.

a deci ce voiam sa zic este da-ti (am scris exact asa cum se vede, la recitire mi-a dat cu virgula, las pentru posteritate asa) click, ca nu musca, dar nu va logati, ca doar sinteti marisori, a?

ei, cum pe mine ca-n titlu, ma omoara rau de tot si cum ii spuneam eu asa lui S. azi ca bai dar deci de unde postez in nenorocitul ala de blog?!?!?! (ocazie cu care mi-am si amintit de ce l-am abandonat o perioada!), o sa va zic cum fac. am parola salvata (valei, iar parole), deci cum intru pe blogspot oriunde, sint la mine in ograda ca sa zic asa. ei, in zilele norocoase am linga comentarii (unde in mod exceptional scrie 1) un fel de toc, pix, pana etc. ei, dau click pe ala, ma duce la ultimul post din blog, dau click pe prima optiune de pe rindul doi si scriu. n-as putea explica din ce motiv deosebit de ultrasecret am setarile facute in germana, desi ma jur pe rosu ca le-am pus cel putin in engleza daca nu in franse. ma rog, n-am certitudinea in vreun fel ca o sa-mi iasa smecheria si o sa apara ceva nou la uvedenrode (sarind peste aspectul de altfel neneglijabil ca uneori dureaza, frate, pina ajunge de la ei la server la mine sau cine stie ce explicatii extraterestre francmasonice si desigur conspiratii internationale si mondiale se ascund in spatele acestui fapt marunt) sau am avut deosebita placere sa sterg cine stie ce post precedent care poate mi s-o fi parut inspirat (de altfel, ca sa repet, cam tot ce scriu eu e cel putin inspirat (logic), daca nu genial).
ei, de aici deriva si faptul ca stau si ma intreb cam cum am postat eu la inceputuri o chestioara cu milka. deoarece acest mister ma termina in clipa de fata. adicatelea eu am vrut sa caut niste imagini din frumosul film pe care l-am vazut simbata si duminica si anume serendipity care mult mi-a placut (ei, nu chiar la nebunie) ei si care are niste cadre (??) foarte faine cu new yorkul (cred, daca nu san francisco) vazut de sus, printre zgirie-nori strazile cu masini etc. ei si n-am gasit, normal, dar am gasit alte poze dragutsele foc care n-au nici in clin nici in mineca cu scopul initial care era un topic cu fotografii cu strazi (ei, aceasta constructie m-a obosit si pe mine, which is great) si doresc sa le postez undeva. daca le-as cocota pe photobucket, ar trebui sa le salvez intii local (cred) si n-am garantia ca ar functiona, daca nu, ar trebui sa postez linkurile, chestie care nu ma excita in mod deosebit. pardon.
ei, sa vedem ce-a iesi. as mai pune un i, dar ma abtin la acest reinceput de drumeag.

** dupa un ceas jumate: de fapt m-am uitat la gilmore girls si bagam acu pe dvd, asa ca adio poze. pardon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog