joi, 30 august 2007

Titlurile la carti si forumul

Precizez ca-s foarte intoarsa caci daca ati fost pe faza, am de strins iar cortul, caci simbata ne mutam (tot in curte, deci doar puteam sa le arunc adunaturile si pe geam) si eu mi-am luat frumos revista de birfe si-am tras un sooomn, de numa-numa, in loc sa ma apuc de treaba. Si dat fiind ca n-am spalat de nu stiu cind si nici masina de spalat n-o sa avem in prima faza (adica pina ajungem la un magazin s-o urcam in circa), m-am apucat de-o super sortare a jeguaselor si imi reies ca la 4-5 masini, adica am actiune azi, nu ma-ncurc.
In plus, venind eu cu doua carti in dinti, am zis sa ma-ncumet pe traseu si cu cele trei cutii de carton pe care le-am adus de la job (ideea lui P., eu voiam sa ma mut cu sacii, el a zis ca greutatile le bagam in cutii) si fiind nenorocitele de scari inguste in draci, fiiics la urma mi-am f*******utut un colt de cutie fiiiics intre ochi, ma rog linga un ochi, de a plouat cu injuraturi si cu o stare din care vad eu cum ma scot. Cine face glumite in caz ca-s zgiriiata, ia un ciocan de la je, am zis!

Acu forumul este: http://romania-israel.com/modules.php?name=Forums&file=index
Va trebuie cont pentru forum, dar ca sa votati la sondajul din stinga jos, nu va trebuie si va invit!

Iar cartile este:
Frederic Beigbeder - Memoiren eines Sohnes aus schlechtem House
(Memoriile unui tinar deranjat e traducerea aprox. din franse; asta e un autor cunoscut, da? nu cred ca e evreu; dar fiind 7 din 9 cu evrei, am zis ca pot sa generalizez)
Masal Pas Bagdadi - Auf nackten Füßen in die Freiheit. Eine arabische Jüdin erzählt
(Desculta in libertate. O evreica araba povesteste)
Stefanie Zweig - Es begann damals in Afrika
(A inceput cindva in Africa)
Katja Behrens - Salomo und die anderen. Jüdische Geschichten
(Salomo si ceilalti. Povestiri evreiesti)
Yael Hedaya - Liebe pur
(Dragoste pura)
Meir Shalev - Judiths Liebe
(Dragostea lui Judith)
Meir Shalev - Fontanelle
Erich Hackl - Die Hochzeit von Auschwitz. Eine Begebenheit
(Nunta de la Auschwitz. nu stiu ce-nseamna restul!)
Fatou Diome - Der Bauch des Ozeans
(Burta oceanului; asta nu e cu evrei, dar o visam de cind aveam al nu stiu citelea weblog pe forumul lui andreighiorghie)

Dau sfoara-n tara cind citesc cite una, dar pina atunci mai dureaza. Momentan, dar nu in clipa asta si nici in ultimele zile, citesc Zilele si noptile unui student intirziat, Gib. I. Mihaescu. Stiu ca n-am mai schimbat de ceva timp jpegul cu cartea care ma chinuie, o sa-i vina si ei timpul.

2 comentarii:

Submit Your Blog