miercuri, 8 august 2007

Vio face secs in public*, dupa care naste usor (Vio viseaza 28)

(1) e intuneric, e un fel de amfiteatru cu multa lume, ma indeletnicesc cu secsul la aer (totusi palmat!), apare cineva in control, ne raspindim in multime, am ceva pe spate, un fel de cocoasa/deal/vrajitoare (?!?!) si devine cosmar si ma trezesc. Uuuh!

(2) spre dimineata, sint in Iasi, e un riu mare si foarte frumos (cu maluri cu tot felul de cladiri impozante, gen Luxemburg as zice acum), merg cu mama spre spital (discutasem cu P. ca romancutele nu nasc la spital, ci la maternitate, adica nu la "casa bolnavilor") sa nasc. Tocmai nascuse o vara de-a mea si neamurile erau in grup la biserica la botez, nasc si eu super scurt, adica donatul de singe se dovedeste a fi o treaba foarte complicata, nascutul a fost asa, ca la 5 minute si-am fost foarte incintata, e o fetita, nu stiu cui o pasez, ca merg mai departe la botez si ma chinui sa-i dau un semeseu lu P. sa-l anunt, doar ca operez de pe nu stiu ce ceololar cu sapte mii de taste si nu gasesc submitul:D:D:D, sun de pe alt ceololar pe numarul unei colege de la job (cu care n-am vorbit mai mult de bunazioa aaa v-ati tuns!) al carei sot raspunde si inchide, caci era in biserica, si biserica era si ea inchisa! cu tot cu lumea in biserica.
Ma nimeresc cu bunica-mea intr-un fel de cort si infulec niste cornulete si bunica-mea imi arata ce-a crosetat ea in ultimul timp pentru nepoti, stranepoti, (cu model verde) ii zic taci ca esti acu si strabunica de nepotica, nu doar de nepot, bucurie mare, il sun pe P. pe numarul direct si-mi zice ca e la mare cu C. si D. si vine diseara, ma enervez rau si-i inchid telefonul in nas.

(3) suna desteptatorul. Il iau pe P. la mega perdaf : io naaasc si tu te duci la mare cu baetsii firaiii tu sa fiii! Bietul P. trezit din somn...:) (l-am mai bruftuluit o tura de curind cind s-a imbatat!!!! si n-am putut sa mergem la un meci de fotbal cu Moldova!!! (tot intr-un vis de-al meu meciul, si imbatatul)).


* a nu se confunda cu in grup, por favor:D

4 comentarii:

  1. Sa...tzi traiasca sau cum se zice.
    Zi si mie cum e secsul in public palmat, ca n-am inteles, sau poate nu stiu sa-l recunosc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ah suzi, pai tuma asta era ideia!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am tradus "palmat" prin "ascuns". Adica, la aer liber, da' ferit de ochii privitorilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. exact.
    cine s-a gindit ca are vreo legatura cu palma in acest caz, este NESIPTSIT!:D:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog