marți, 4 septembrie 2007

Vesti din casa 9

Ne-am mutat, e misto, nici o camera nu arata inca omeneste, dar ne-am adus canapeaua si-un fotoliu (erau la tatal lui P. in garaj, daca chiar interesa pe cineva:P) si ne holbam confortabil la tv, ca pe partea cu computerele fixe nu avem net (am zis c-o sa-l rapim pe geam in prima faza) (mai precis prindem ceva doar sub geam in dormitor si bucatarie (chestie nu foarte comoda, ca sa zic asa)).
Surprize cu duiumul: am cumparat pentru baia minuscula trei dulapuri: anume unul cu nu stiu ce sistem de rafturi pentru deasupra toaletei (sint o doamna!), unul pentru sub chiuveta si al treilea e foarte in voga aici, dulapasul cu medicamente. Toate astea sint un vis si-o nebunie, caci sint de montant. Am inceput cu ala de deasupra wc-ului! Surpriza, este pentru bai (sau incaperi, na) intre 230 si 280 cm. A noastra are sub, deci probabil ca vom merge cu miloaga sa ne taie cineva doua tevi din dulap. Dulapul de medicamente l-am montat eu (adica l-am asamblat zic) super lejer (mi-au si ramas 3 piese:D:D:D) si sint super fericita!
Minunea pentru sub chiuveta m-a facut sa le aduc la cunostinta vecinilor niste pitoresti injuraturi romanesti pe cind ma munceam sa infiletez insurubez niste suruburi in cruce (insert...). Bon, dulapul va avea la finalul sezonului o parte care se deschide lateral (??) si trei sertare. Marea mea realizare de azi este ca am dat gata primul sertar, dupa care mi s-a terminat lipiciul (care era inclus in materialele de instalare). Apoi am mai infiletat niste rahaturi si m-am blocat psihic si fizic si cum mai doriti, nu, renal nu, la nenorocitele alea de suruburi.
Asa ca P. cind vine acasa n-o sa se uite la tv cum crede el, ci-i pun sculele-n brate si-i dau indicatii, caci manualul l-am studiat cu mare interes. Mama lui de dulap!
In plus, mi-a mai venit o idee pentru baie, anume sa postam un dulap de la ikea pentru cd-uri, ma rog, raft, cum ii zice. E drept ca la masuratorile mele n-am luat in calcul ca mai apare ceva sub chiuveta, da ma execut imediat.
Cabina de dus este fermecatoare.
Mobila de bucatarie este in continuare in depozit, caci strada este si ea in continuare inchisa, smf in reparatiile lor! Am zis-o, am zis smf in blog, omg!
Bonus a fost ca nici dulapul lui P. n-a incaput, fiind si el mai naltut asa, asa ca dorim la ikea sa luam un dulap si eu tin mortis inca o vrajeala cu rafturi in care sa bagam carti, caci (deja exagerez cu caci-urile, ma scuzati) ma super scoate din sarite ingramadeala cu doua carti pe rind intr-un raft. Nou uei! acu ca avem spatiu girla.
Cred ca asta am vrut sa zic!:)
Bonusul meu este piesa asta.
PS: au trecut si zilele orasului, de asta nu s-a primit ieri marfa la magazin si ne-au trimes acasa pe mine si pe colega care am fost in siti si am servit ca doo duamne dinsa o sanpanie si eo o caipirinia. Traiasca zilele orasului!
In rest, e misto ca ambii sefii mei m-au vazut servind. Adica cu Veveritsu m-am intilnit cind veneam acas sa fac smotru inainte de-a aparea Adi cu T. si cu citeva minute inainte inca eram in bar, unde apucasem sa comand un radler mare si apoi s-a terminat emisiunea la care ma uitam, cum paharul imi apartine, ca e cu echipa de folbal, i-am zis patronului bai aduc paharu necst taim si-am decolat. Numai bine cit sa iasa Veveritsu din parcare si sa ma vada si sa rinjasca suav.
Iar shefu mare mi-a zis azi ca beau si fumez, eu eram foarte emotionata, m-a vazut in alt bar la meci vineri, cind i-am facut lui P. capu tuaca cu diverze chestii interne de la job care sper ca am vorbit incetisor ca daca shefu s-o fi nimerit prin spatele meu, am imbiulinat-o.
Gata, ca vine zmeu'!

PS2:D o invidiez pe Jen gruaznic ca ei ii reusesc combinatiile montabile de la ikea, or o fi ea o genie in ale atelierului, or poate smecheriile de la ikea sint mai iuzarfrendlii! Ce am eu de bibilit nu e ikea:S

3 comentarii:

  1. nu stiu cum sunt altele, dar rafturile mele sunt extrem de simplu de montat. insurubat niste chestii, infpit lemnul unde trebuie si batut 4 cuie. la chestii mai complicate nu m-am bagat.

    RăspundețiȘtergere
  2. de cada nu ti-e dor?
    mie mi-e fuaaarte ciuda ca nu am "prins" cabina ta de dus cu hidromasaj (parca, nu?)
    lu' T. n-au inceput sa-i tziuie urechile de singuratate?!
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog