marți, 7 august 2007

Des choses (32) (e si cu folbal...)

Fiind azi o zi extraordinara si pe sfirsite, anume zioa lu Suzii si un fel de zioa mea de nume (a aflat mama acu citsfa ani!), am dat o bula ca azi o sa serbam si am servit alcol la domitsil si-am si fumat in camera (totu cu caracter extraordinar, repet).

Ziua a inceput foarte misto, apoi m-a lovit o veste foarte foarte proasta pe care n-o s-o scriu aici, da-mi pare tare tare rau...

La munca a fost super ok, am terminat ce nu dovedisem ieri pe motive de alte indatoriri picate ad-hoc in freza mea fara fixativ, am scapat chiar mai repede (vag), a reinceput sa ploua (ce dor imi era), dar nu e frig, e ok, T. s-a intors din delegatie si-a plecat iar... Nimic spectaculos.

A inceput cupa nemtiei la folbal (aia cu toate ligile la gramada) si mai ca era sa lesin de fercire da n-am mai apucat ca am adormit, plus ca totusi s-a terminat altfel... echipa lu bayern muenchen care sint super meseriasi si ma calca pe sistem era condusa in minutu 63 cu 1-0 de nu stiu cine din liga a 3a, niste oarecari burghausen. Pina la urma au reusit sa scape de sfirsitul dezastruos dupa 11 m, cu 4-3. Anul trecut au fost eliminati marii campioni tot de o echipa de-asta de amatori. Hihi!

Si vineri acuma se da drumu la cupa nebunatica, adica creca sint primele 16 echipe care joaca de rup si simbata sintem pe stadion (adica dupa cum am inteles, sint eu cu nu stiu citi baetsi:>), iar vineri seara avem un bairam (ah ce dor mi-era de cuvintu asta!). In plus, am mai zis pe undeva, incepind din sezonul asta sint si mare parioare la folbal, asa ca tineti-mi pumnii, daca-mi iese pasenta, dau si sfaturi pentru 6/49:D!
Dor ca am stres ca tre sa invat sa manevrez saitu ala de facut pronosticuri! Si-o sa fie mare batalie mare cu P., care dintre noi face mai multe puncte! O yeah!

M-a amuzat pe seara asta o stire de pe nujce sait de sport de-a lui P., in calificarile pentru nu stiu ce formula 1 baietii de la echipa tehnica au omis sa-i bage unuia carburant la masina:D si in loc sa plece de pe locu 4, a plecat amaritu de pilot de pe 14. Haha!
Am mai studiat revista de la ADAC (asta e un serviciu de asigurari la masina, foarte foarte popular) si acolo ziceau ca dacia logan este o nebunie de masina! Ehe, iaca un lucru bun despre un produs de la romanasi! Ma bucur!
Cam atita, acu ma culc, ca a fost o zi... lunga!

PS Am servit radler fabricat in casa, adica juma bere, juma limonada, mai putin tura cind din greseala mi-am turnat apa in bere si-a fost delishaz... Mai bine ma duc in padure!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog