miercuri, 8 august 2007

Germania - acest paradis terestru

Dupa ce mi s-a rupt maseaua am servit un iaurt si mi s-a parut ca m-am atins la ruptura cu lingurita, a fost asa o chestie metalica, am pus urgent mina pe telefon, scos numarul de pe net, sunat dentistul de anul trecut : tanti, mi s-a rupt o masea!
Naspa, a zis ea, in germana. (ce argotic!) Puteti veni miine la 8 juma?
Nu, pot decit azi sau miine si poimiine dupa 1 juma.
N-avem program dupa-amiaza, dar veniti azi, doar ca va avertizez ca e posibil sa asteptati multisor.
Ei nu-i bai, ca-mi iau cartea.
Atunci veniti cam in 30-45 min.

Am ajuns acolo, era pustiu, m-a dus asistenta direct la scaunel, a venit Doctorul Maseluta:), m-a scobit reparatoric, fara anestezie (m-a intrebat si i-am zis ok, am stabilit ca ridic mina cind e prea nasol, n-a fost); apoi m-a bibilit si de tartru.
Inainte ma intrebase daca ma doare maseaua, am zis ca nu. E scos nervul? Nu am idee. Ok, sa-mi spuneti daca simtiti acum ceva rece. O, da, simt!
Urmeaza sa mai merg pe 20 sa-mi traga o poza si sa-mi faca un mulaj si sa-mi fac iara o minune din plastic ciudata, cu care o sa dorm noaptea pe dinti si care o sa ma-mpiedice sa mai scrisnesc prin somn, ceea ce practic cu ardoare de cind ma stiu.
Doctorul a vrut sa stie daca doresc sa-mi completez lipsurile cu cele doua punti pe care mi le-a propus acum un an, am zis ca da, doar ca momentan inca nu am cum finansiel, dat fiind ca tot nu accepta plata in rate...
O dusa si-o venita, ce mai!

N-am nici o garantie cit ma va tine peretele pus azi, oricum sint multumita.
:>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog