miercuri, 8 august 2007

Des choses (33)

(1) Luni a venit un pachet la domitsil si continea doua placi de memorie care s-au infiltrat in computerul meu, care acum zboara mai zglobiu, minca-l-ar mama. Aflindu-se la locul faptei si bibilind pe-aici, P. a primit rugamintea sa se uite vag si la sunetul care intrase in greva acu nu stiu cit timp (cum se intimpla fregvent la mine:|) si l-a rezolvat, era bifat nu stiu ce minune... pardon, stiupid mi! Acum am si memorie:D si sunet! O yeah!

(2) Iesind vineri spre librarie, la capatul curtii este un gang/coridor oatevar, in fata caruia in general sint muncitori de la matsele strazii. Acum erau un el si-o ea, am crezut ca un muncitor cu o domnita si vorbeau o limba necunoscuta mie, ma gindesc ca poate o sirbeasca ceva. Ce mi-a gighilat in mod placut retina a fost tricoul domnului, care mi-a parut vag cunoscut, desi paroldoneor ca nu-l mai vazusem. Anume scria pe spinare Ovidiu Petre (cred...) si pe guler Politehnica Timisoara. M-am codit si i-am zis ce tricou cool (in germana). (Dupa cum i-am povestit lui P., se pare ca i-am zis ce tricoua coola, sa lasam...) Tipul s-a uitat ciudatel si-a zis pardon? Eu am repetat idem si el a zis a mersi. Atita. Da' chiar ca a fost cool.

(3) Facind diverse activitati in bucatarie saptamina trecuta (intre care mentionam doo pireuri din cartofi si nu din praf de cartofi), m-am trezit dupa ce m-am zbatut cu mestecaul ala in castron, ca am ramas cu el in mina! Vaaai, marea bucatareasa a inceput sa faca pagube in plus la coada cratitei! Nu mi s-a mai intimplat sa distrug obiectul muncii, cu mine de fata! (nu discutam acum despre oale lasate nesupravegheate cu secolul pe plita, ok?)

:)

4 comentarii:

  1. Da nu-s foarte sigura ca cu ala se face piureul de obicei... cu ala se face?!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, dar fierb cartofii pina sint mega moi, deci...:D:D si n-am firmituri prin piure cind e gata, deci io zic ca e oke, ca-i mai bag lapte si unt...
    normal se face cu asta:
    (cica)
    http://www.manufactum.de/mb3_media/1/560/7/4/6/76835.jpg

    n-am idee cum se chiama nici prima chestie nici ultima pe romaneste. dar le stiu pe ambele pe doici. o yeah:|

    RăspundețiȘtergere
  3. isi da si gospodara cu parerea:
    * primul e tel, si e bun la amestecat chestii fluide cu solide, bun de batut albusul si cam atat. * la al doilea ii zic zdrobitor (cu ala se zdrobesc cartofii), dar pe mine ma scoate din sarite, de-aia exista Stabmixer :))

    RăspundețiȘtergere
  4. 80a,
    ah da, tel, parc-am auzit:D
    zdrobitor... foloseam furculitsa la nevoie:D:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog