marți, 7 august 2007

Sa ne bucuram in cor: ce bine ca incepe scoala!!!

Io creca nemtsii is nacajitsi.
Am primit acu pe mail (ma rog az, acu am desfacut) o reclama care se cheama Endlich wieder Schule! si arata niste copii super fercits! De precizat este ca bietii plozi au vacanta mare de 6 (sase) saptamini, asa ca io cind ii zic lui P. bai pe vremea mea erau 3 luni mari si late vara, el se uita cu nedumerire si nu pricepe. Mai au ei cite-o saptamina pe ici pe colo, da nu mare scofala, comparat cu ce-mi amintesc eu. Si mai e si pe landuri (judetele lor), 16 de toate, nu iau toate deodata (asa se scrie?), ca oricum se face mare bulibaseala !! pe autostrazi si e mereu la radio o emisiune cu ambuteiajele (frumos cuvint).
Si-l intreb: ma rog unde e marea bucurie ca incepe iara scoala? A, pai copiii isi revad prietenii... bla bla am zis eu! Profesorii care is cu contract temporar iau iara bani... bla bla (tot eu). Comersantii care vind rechizite... bla bla. Parintii care au iara citeva ceasuri bune fara griji?
Eu nu-mi amintesc sa-mi fi pocnit ficateii de extaz vreodata ca vaaaai incepe scoala, valei, temele de vacanta, valei cum se scria chestia aia cu qu'est-ce que...?!??! Iar trezit devreme, diminetile racoroase de toamna, lucrari, teme, lectii de invatat... total neintererant. Cel mai bun lucru din scoala este, dupa parerea mea, vacanta.

7 comentarii:

  1. Subscriu! Vacanta de vara este minunata cind dureaza 3 luni! S-o simtzi, zic, n-aveam nici eu nici o bucurie a revederii, cea mai mare bucurie era a despartirii:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, tocmai am auzit azi ca pe astia din landul Nordrhein-Westfalen ii bate gandul sa bage scoala iar si sambata :)), ca nu invata suficient bietii de ei, copchiii :)))

    si la noi nu exista nici Überaschungstüte in clasa I (cornetul ala cu surprize in el) si D tot nedumerit e ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. suzi, ce drama, nu-mi apare ca mi-ai dat coment, o sa fac protest la drepturle omului!

    80a, nici nu stiu ce e cornetu ala, desi l-am vazut! e cu dulciurele?

    RăspundețiȘtergere
  4. la noi cand incepe scoala pute a motorina si se impart carti flendurite. vorbiti de acelasi lucru?

    RăspundețiȘtergere
  5. daaa, cu dulciurele, si cica n-ai voie sa-l desfaci pana n-ajungi cu el acas' inapoi de la scoala :)))

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog