marți, 7 august 2007

Vineri la librarie

Finca joi am stat pina la 16 in loc de 13:30, printr-o sansa estraordinara (Marte cu Venus in patrar, clar:D) am scapat vineri la 11 (in loc de idem ca joi). Asa ca dat fiind ca tocmai terminasem aventurile englezului in Moldova, m-am dus intins sa-mi cumpar aventurile frigiderului in Irlanda, caci prima foarte mi-a placut, o recomand strasnic in continuare si nu scriu mai multe despre.
Cum joi omisesem sa-mi iau revista de birfe (ma gindeam sa renunt la ea, dat fiind ca-mi cumpar acu si ziaru evreiesc), am studiat discret raionul de presa si mi-au picat ochisorii pe ultimu numar din venitifer care avea pretul foarte prietenesc de vara de 1 euro, basca un dvd cu filmu asta, care cui nu-i place, n-are gustur, sa fim foarte bine intelesi!
Apoi am mai frunzarit pe la reduceri si-am achizitionat doua chestii care mi s-au parut interesante (de prima m-am apucat, ca totusi n-am avut o super dispozitie de frigider (conform comentariilor de pe net, frigiderul e mult mai hazoz decit moldova, dar na)): Faïza Guène, Paradiesische Aussichten (titlu orijnal e Kiffe kiffe demain) si Olga Kaminer, Alle meine Katzen (toate mitsele mele).
Simbata cu P. la shopinc, primele doua serii din familiasipson achizitionate, o sa am de-a treaba miine... presipt.
Acestea fiind zise, va dormim noapte buna! Si ochi buni, sa nu uitam!

LE Frijderu l-am cumparat, l-am inceput si l-am lasat pentru mai incolo;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog