miercuri, 22 august 2007

Fantezii

M-am trezit simbata foarte linistita si i-am comunicat lui P. sa ma lase in starea mea de visare, caci tocmai ce fusesem la o masa (cinci feluri de mincare, sofisticate) intr-o camera micuta in care au incaput totusi destul de multe persoane din inalta societate (Perizhilton, for egzanpl) (statea la perete si intre ea si mine mai statea cineva). Oricum, in fata mea m-a fermecat definitiv Vladimir Kaminer (sotul Olgai, cea cu cartea cu Toate pisicile mele, de care am scris aproximativ de curind); sufeream ca o panseluta (!!) ca nu stiam sa folosesc tacimurile deosebite care zaceau in fata mea, Vladimir mi-a zimbit cuceritor si mi-a spus sa nu-mi fac griji, doar sa ma simt bine. Si-asa de bine m-am destins si-am comunicat cu dumnealui si l-am intrebat si de pisici, de copii, de nevasta (care de altfel cred ca era si ea prin peisaj, dar eu eram fascinata doar de el, intr-un mod prea evident, ma tem:D).
M-am gindit azi sa vad si eu in google cum arata noua mea dragoste, mhh, destul de ok, but not really my type. In schimb mi-a placut in mod deosebit aceasta pagina cu traduceri (coperta) ale cartilor lui si va invit s-o vedeti aici.
Vladimir, care e evreu (cred ca si Olga) va fi in Frankfurt pe 30 august si va citi dintr-o carte (de-a lui) (lectura publica se cheama fenomenul asta?) (8 euri intrarea!!) in cadrul lunii culturale evreiesti (sau asa ceva). Cochetez cu gindul de-a ma duce (si nu foarte tare cu gindul de-a merge la o masa (cinci feluri de mincare, sofisticate) intr-o camera micuta in care au incaput totusi destul de multe persoane din inalta societate (Perizhilton, for egzanpl) (statea la perete si intre ea si mine mai statea cineva). Oricum, in fata mea m-a fermecat definitiv Vladimir Kaminer (sotul Olgai, cea cu cartea cu Toate pisicile mele, de care am scris aproximativ de curind); sufeream ca o panseluta (!!) ca nu stiam sa folosesc tacimurile deosebite care zaceau in fata mea, Vladimir mi-a zimbit cuceritor si mi-a spus sa nu-mi fac griji, doar sa ma simt bine. Si-asa de bine m-am destins si-am comunicat cu dumnealui si l-am intrebat si de pisici, de copii, de nevasta (care de altfel cred ca era si ea prin peisaj, dar eu eram fascinata doar de el, intr-un mod prea evident, ma tem:D).

PS: Aici puteti asculta Shtetl Superstars Soundsystem & Shtetl Mafia. Ciau, am decolat o medsan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog