vineri, 10 august 2007

Toate pisicile mele

este o carte bestiala, dar, asa cum am eu noroc, netradusa in vreo limba (adicatelea pe amazon.com si pe .fr n-am gasit nimicuta), autoarea Olga Kaminer fiind din URSS:) si mutata in 1990 in doiciland, unde e maritata cu un Vladimir (scris pe nemteste de fapt) care e si el scriitor. Sint niste povestioare, toate purtind ca titlul numele unei pisici din viata Olgai, care se petrec (pina unde am ajuns eu) in anii '80 in Leningrad (actualmente Sankt-Petersburg) unde ea era studenta si din cind in cind se mai intilnea (pentru un timp mai lung sau mai scurt) (cred ca am vrut sa zic perioada, orisicitusi) cu cite-o pisica.
Foarte foarte faina. Bineinteles ca iar m-am zgiltiit de ris si cum facusem greseluta sa dorm pina la 19:30 aprocs ieri, la 00:45 tot n-aveam somn si ma gindeam ce-ar fi sa stau sa termin cartea (n-am facut-o totusi), ca nu voiam sa fiu azi tehuie (!!) pe ogor.
Plus ca m-am trezit la 6 si m-am spalat in freza:>> (si, vorba lui Suzi, pe organism:D:D)

Urmeaza ultimele 4 fotografii cu pisici din seria primita pe mail, s-au incarcat cam greu (sau uploadat, cum s-o fi chemind) ieri (si azi nu pare sa se fi schimbat nimic).

Un comentariu:

Submit Your Blog