miercuri, 29 august 2007

Rocco si fratii sai

Ah, mi-era dor de-un film de-asta de l-am dormit probabil pe jumate cind eram prunca la cinema si cum n-am gasit alte dorinte de-ale mele la biblioteca (vai, da multe dvd-uri mai au acolo si n-ai voie sa iei decit 3 intr-o zi, adica dintr-un foc zic, ca daca le iei dimineata si le duci seara, poti sa mai iei 3 si e moka totu, misto zic), am agatat filmu asta.
Mi-aduc aminte de cind eram mica si mergeam cu adultii la cinemau si tot se revolta lumea in jurul meu ca au taiat!!! iar au taiat!!! si cum se mai rupea rola de film si stateeeam pina o reparau, era o nebunie! Ei, si pe la o vrista frageda am prins si eu in capul meu miscarea cu furatul, anume: cind se schimba secventa, adica shcena zic, si filmul nu mai era curgator, saream si eu muscata: iar au taiat!!! mama, nu-i asa ca au taiat?
:)
Dar Alendelo este asa un baiat frumooooos si cu o inima asa de curata (chiar am gindit miscarea asta cu inima, mi se pare foarte potrivita), ca n-are cum sa nu-ti placa de el, decit daca n-ai constiinta fresha! Phuai, ce-am zis-o:)!:>

Revin cu un post despre carti, dar necitite.

3 comentarii:

Submit Your Blog