luni, 6 august 2007

Dileme editoriale 2 (post vag gretsos, sincer)

si scris cu manusi, caci nu mai pot de harnica si astept sa se usuce parchetul pe care l-am spalat, ca sa trag inapoi patul, o yeah. Titlul e adevarat pe jumate, adica doar paranteza.

Este vorba despre veceuri! Care se scriu cu dubluv, da aia e.
Bon, in Romania n-am vazut aproape niciodata (si vorbesc de ultimii ani, in care ne-am civilizat de nu se mai poate) colacul lasat la toaleta unui restaurant, de ex. A, mai vorbesc si despre toaletele de la dame, caci foarte-foarte rar si in imprejurari disperate merg la vecini:D.
In Germania parca e obligatoriu sa fie ori capacul lasat, chestiune care mi se pare decenta, dar muuult mai des, capacul e sus si colacul jos. Bun, eu inteleg chestia asta partial, adica tine de natura feminina:D, totusi n-o inteleg de-adevaratelea decit daca e vorba de acasa.
Pentru ca in multimilenara mea existenta (:PPP) am auzit de foarte multe ori de boli extraordinare care circula in diverse medii si in mod frecvent pot fi contactate amabil de pe clante (?) sau de-a dreptul banal la toaleta.
As dori sa aflu daca a fost un basm sau e pe bune. Nu de alta, dar sint comoda si lenesa. Si-as aprecia mai mult confort!

In plus si nu foarte foarte legat de subiect, am constatat ca beau cam prea putina apa in general, asa ca in ultimele 40 minutele aprox de cind sint la computer, am servit aproape doi litri. Ma simt deja mult mai sanatoasa!
Ceea ce, normal, va doresc si voua!

PS Mi-am permis sa abordez subiectul care ma macina de ceva timp (si sper ez iujual ca n-am mai scris despre, desi alte chestiuni delicate am mai abordat...) si pentru ca mi-am amintit ca si Norman Manea are un comentariu despre toaletele romanesti, care cel putin in trecut erau un vis!
Da, parchetul s-a uscat, normal:)

3 comentarii:

  1. io zic sa nu te asezi pe colacul de la budele din restaurante, oricat de curat ar fi. iar pe clanta pune si tu mana cealalta. intelegi tu. bleah.
    chiar e o problema, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  2. ciuma bubonica si lepra cum crezi ca s-au transmis? ai grija!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog