miercuri, 29 august 2007

Misc

eleo. pardon ca n-am mai scris, da creca n-am avut chef, m-am inturnat de la briusel, care este un vis si-o nebunie si n-am poze.
simbata ne mutam, asa ca am treaba. telefon si net n-o sa avem instant, asa cred, dar avem tv prin satelit, adica o gramazimea de programe, sou, ail bii verii bizii!

in plus am mai vazut niste filme: anume domnu si duamna smis, marele blond cu papucu negru si barbatii lu robin hud in izmene (ultimele doo le mai vizionasam). aseara a fost in tv partea a treia de la the naked gun care m-am ris mult de tot (ez iujual) si va propun spre vizionare un fragmon apsolu bestial parerea mea din part 2. injioi, ca eo am treaba si nici masina de spalat n-am dincolo deocamdata, asa ca am sarcina de partid si de stat sa ma interesez cum sta treaba.
aim gon.



si daca v-ati intrebat vreodata cum ar fi fost sa fie uitnii hiustan din balcani, na-va aicisha:



buhuhuuu
asa. doresc sa (re)vizionesc si eventuel sa achizitsionesc in viitoru cit mai apropiat urmatuarele:
-cum sa furi un milion
-discults in parc
-the way we were
si-or mai fi unele, da im scapa acu si orcum nuj cum sa ma scap de sublinierea asta, asa ca dau submit! ciau.

Un comentariu:

  1. Citesc în reader "am văzut domnu şi duoamna smis, marele blond cu papucu negru şi bărbaţii" şi aici se opreşte textu'. Care bărbaţi?!suspans...Asta în semn de welcome back! :*

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog