vineri, 27 octombrie 2006

Vio viseaza 5

Nu tin minte mare lucru, dar eram impreuna cu o femeie mai in virsta (45-50 de ani), impreuna intr-o relatie, ne iubeam adica, dar nu ne aventurasem in pat, ea avind experienta cu aceleasi sex, eu fiind reticenta si ea menajindu-ma. Era frumoasa.
Ne uitam la tv, un film sau serial cu Liz Taylor care arata cam ca Michael Jackson (nu am idee prea exacta daca as recunoaste-o pe doamna daca ne-am ciocni la aeroport, sa zicem), era deci de cinci mii ori operata la fata si pe mine chestia asta m-a scos din sarite intr-asa un hal, ca, logic, mi-am iesit din sarite (:P), am fost foarte vehementa, de ce a trebuit sa-si distruga fata asa etc. variatiuni pe tema.
Prietena mea n-a spus nimic in timpul exploziei mele, m-a privit in tacere (...); cind mi-am tras sufletul m-am uitat si eu la ea cu mai multa atentie si mi-am dat seama ca ea este Liz Taylor (mai tinara decit e doamna in realitate, cum ziceam mai sus). Mi-am pus miinile-n cap, pentru ca fusesem pe linga, mi-am cerut un milion de scuze, era chiar frumoasa, o frumusete matura, ca sa zic asa, avea niste riduri, era pudrata (auleu) etc., dar nimic strident. Deh, o si iubeam.
Mi-a spus ca intelege, sa nu-mi fac probleme, eu insistam in continuare sa combat ce zisesem mai devreme si in acelasi timp mi-a fost frica in vis, constient (...!...), ca chipul ei se va transforma in (habar nu am cum se cheama) craniu fara piele, ochi etc. (hirca poate?) (ca in filmele de groaza) (cam ca (in) viziunile pe care le avea Charlize Theron in filmul ala cu Al Pacino si Keanu Reeves), dar am avut noroc.
Trecind peste acest incident, aveam doua pisicute (sau un pui si-o pisica adulta), (sa-i spunem) Liz era superstitioasa, puiul, zicea ea, :D facuse un rahatel in forma de zar. (Daca cineva isi imagineaza ca o sa ma straduiesc sa gasesc alte imagini la ora asta, cind tin cu dintii de vis, sa n-o stearga de tot, se inseala). Semnificatia acestui fenomen (!) (de altfel era o balticica patrata pe un covor foarte subtire, am incurajat pisicul sa rezolve problema complet acolo, se panicase, nu voiam sa-si deranjeze rinichii, am spalat urgent covorasul) era ca sigur vor fi la tv imediat desenele animate nu stiu care.
Spectaculos, ce mai.
Aveam in casa un perete de sticla intre doua camere si acolo atirnau vreo patru perdele, doua verzi, una neagra (nu era opaca, era ca o plasa cu gauri) si una rosie, tot cam asa, se vedea deci prin perdele astea, doar ca pe mine m-a deranjat in special aia neagra si am tras-o intr-o margine.
Cam atit, fara sex, pare rau. :P Plus, sorry de paranteze, boala grea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog