miercuri, 25 octombrie 2006

Des choses 5

Intr-o discutie relativ recenta mi-am dat seama ca pe vremea cind alergam intr-o veselie la orele de sport, desi scoteam timpi foarte buni (comparativ cu restul clasei, da?), nu traiam cu impresia ca as fi dat tot ce puteam, dar nici ca-mi iesea mai repede. In schimb cind galopam sa prind tramvaiul care se apropia de statia de la Familial si eu abia trecusem de statia de la Minerva, ma simteam ca un cal, ajungeam efectiv cu limba scoasa la final si daca nu ma impiedicam din cauze de frine bruste, reuseam ca urc si sa gifii citeva minute, fapt care oricum se intimpla si daca domnul vatman (se stie ca vatmanii, soferii de autobuz etc. sint ori deosebit de politicosi si daca te vad venind, te asteapta, ori au un simt al umorului iesit din comun (tinzind spre sadism) si cind ai ajuns in dreptul usilor, ti le-au inchis in nas si ala esti) ma uita in statie.
Asa ca mi-am dat eu seama ca desi eram eu motivata la sport sa alerg si mai repede, chestia asta n-avea cum sa functioneze decit daca ma fugarea vreun ciine turbat cu botul deschis amenintator spre fundul meu, si nici atunci nu garantez, ca poate paralizam de frica.

Am citit acum ceva timp la Suzi despre falsele mituri, nu retin decit de basmul cu sclava Izaura despre care ziceau gurile bine informate ca in realitate era casatorita cu ticalosul de Leoncio din film, pe care probabil ca in afara de masochisti toata lumea il ura cu patima.
Si saptamina trecuta m-am aventurat cu incredere prin serpentinele netului, cautind-o pe Naarghita, caci, nu-i asa, dumneaei este o romancuta de prin Timisoara (sau Galati, ah, tot aia) care atiiita a fost de impresionata de frumusetea muzicii indiene (si de graiurile lor nenumarate presupun), incit in doi timpi si trei miscari paf a invatat ce trebuia si fiind si dotata de cele trei ursitoare cu o voce care a facut sa paleasca tot ce misca pe firmamentul local indian, a ajuns unde-a ajuns si ce-a ajuns.
Ei bine, netul mi-a raspuns tot cu niste basme. E drept ca habar nu am sa caut pe site-uri indiene si nici scrierile astea mai exotice nu chiar (!) le inteleg, asa ca am gasit niste vagi pomeniri pe un forum (destul de dubios, s-avem pardon), unde mai erau enumerate inca vreo doua-trei starlete cu o evolutie asemanatoare Naarghitei, care-au luat drumul pribegiei mai ceva ca Eliade cind era el mai mic.
Ah, la o ultima cautare cu Narghita am gasit diverse marturii despre ea, plus ca e din Pufesti, Vrancea!
Bun, bun.
Parca vad ca e din Republica Moldova...




Ieri am gasit (ca de obicei, total intimplator) la magazin porumb prajit (fara sa fie amestecat cu alte delicii turcesti), singura obiectie e ca e sarat. De altfel cu asta ma hranesc momentan. Si servesc ultimul paharut de vin alb (primul si ultimul, daca e sa o luam asa).

Cit despre ce mai dau lumii romanii, cred ca va amintiti filmuletul ala cu insulina si cu creionul (sau stiloul, pardon?) tralala, doresc sa adaug ca Iasul a dat-o lumii pe Catrinel Menghia (bag mina-n foc (e drept, nu pina la umar) ca am vazut-o pe genericul de la fashion tv in varianta Catrinelle). E drept, la capitolul feminin, preferata mea ramine tinerica svelta (:P) Adriana Lima (cu melodia 2 din colajul aferent) (la masculini nu ma uit).
Simbata seara, cind am avut musafiri pe neve, din cauza de party formula 1 in barul unde voiau ei sa vada rezumatul la fotbal, a fost la tv dupa fotbal un top 100 hottest oatevar. La care ne-am uitat in grup (eu si cu trei neni) si-am comentat, i-am pus sa-si faca topurile personale, C. zicea din cind in cind la cite-o (?!) super-vedeta n-am auzit nu cunosc, io-l bateam pe umar, bun asa, C., P. ii spunea esti un prieten bun, C., K. ramine fan Jennifer Aniston (pentru insuratoare, a zis el, ca e dulcica!). Oricum a fost un top de 2 bani, ca deja pe la 70 epuizasera niste super valabile si valabili (Adrianaaaaa, Meeeetiu, Alyssa etc.), asa ca n-am suferit cind ne-am dus sa luam pizza si la intoarcere topul luase o pauza (de vreo saptamina presupun).

Mai voiam sa scriu super rapid (ca deja mi-au murit musterii pe parcurs) despre Anna, fetita lui Boris Becker cu Angela Ermakova. Netul e destul de generos in informatii, or mi se pare foarte aiurea pentru pustoaica asta sa fie expusa multor magarii numai pentru ca povestea e publica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog