marți, 10 octombrie 2006

Des choses 3

S. despre care scriam vag in ultimul post a trintit azi un elo scurt pe ym si dusa a fost. Pentru ca in urma cu vreun an (poate si jumatate) era amatoare de nu stiu ce piesa de la Scissor Sisters (Take your mama), ii trintesc un link mic cu dedicatie aici, cu alta piesa, aia de e in top-uri acum si seamana dupa mintea mea cu Bee Gees. Precizez ca am gasit pe youtube si o adaptare dupa Comfortably Numb de la Pink Floyd si mi s-a facut parul maciuca de la primele acorduri si am inchis repede fereastra, Comfortably Numb e, cum sa zic, sacru, nene, nu e de remixat si alea alea. Ailei ce-am mai lacramat pe aceasta piesa si pe multe alte Pink Floyd (ma abtin sa nu scriu floaide cu y). (Intr-o mica paranteza, week-end-ul s-a lasat cu o excursiune la capatul Germaniei, Goerlitz, la granita cu Polonia, da, am trecut si in Polonia, am luat tigari ieftine, tot in week-end am avut multisori copii mici in preajma si cca 10 pisici, basca am cules mere, ce voiam sa precizez e ca (aproape uitasem, intr-o asa minimalista paranteza) pe linga aceste lucruri neglijabile mi-au ajuns in traista niste sticloante de vin, trei Cotnari si-un Bucium, pledez in continuare cauza Grasei, desi momentan m-am ametit de la Feteasca alba, dar nu e musai pe gustul papilelor mele (inchid parantezulita)).

Bon, lipesc aici direct de la mama lui de pe net I don't feel like dancing.




Sincer, n-am avut rabdare sa urmaresc nici on-line, nici la tv videoclipul; dar piesa mi se pare valabila (am ascultat-o cind am facut curatenie ultima data si a mers beton). Ieri dimineata i-am povestit de ea lui P. (zisesera la radio ceva despre) si P. vrea sa vada cum am dansat, fac eu niste miscari fara sa ma ridic de pe scaun; se apuca si el de dansat pe o piesa imaginara (n-a ascultat-o niciodata (inca)) si se lasa cuprins de fiorul muzicii, da din miini foarte pasionat, paf, cana de cafea plina ochi! (Si daca am ris... (traducere din germana))
Link-ul de mai sus e doar asa, ca s-o hipnotizez pe S. si ca sa ma dau mare ca stiu sa fac smecherii de-astea, ailei, ce complicasenii!

***
Doresc sa informez toata populatia planetei ca la a 5a incercare am reusit sa vad filmul asta. Mi-am dat seama din prima ca merita, dar m-a luat cu somn (nu e plictisitor, are un umor de calitate (englezeasca), niste peisaje faine de tot si un personaj colectiv cu o vointa impresionanta). (nu-l povestesc, nts, nts.)

Am inceput sa ma uit la The Motorcycles Diaries, care pare fain, am trecut de jumatate.

Ieri seara a fost la tv Zimbetul Mona Lisei (lui Mona Lisa, la sigur) (Monei Lisei). Certamente o plac in mod deosebit pe Julia Roberts, pentru ca efectiv am miriit, cind n-am scuipat ca pisicile (deh, le am cu scuipatul, ce sa fac...) de cite ori aparea in sector Kirsten Dunst (cred ca o cheama si imi este deosebit (dar DEOSEBIT!!!) de antipatica). In schimb mi s-a parut tarisoara de tot (ah, expresii din prima tinerete!) Maggie Gyllenhaal (care pe 3 octombrie de altfel a nascut-o pe Ramona) si ii doresc un Oscar intr-un an-doi (ma rog, acum depinde cum se relanseaza pe orbita dupa perioada bebe).


(Nu stiu de ce in ultima vreme jpg-ii mei arata execrabil... Ce se intimpla, doctore?)

Ca sa fac abuz, cum imi sta mie bine, dat fiind ca am jucarie noua, inca un link cu un film de l-am vazut cam acum doua saptamini si mi s-a parut fenomenal (era o ora deosebit de mica si m-am asezat pe marginea patului ca nu cumva sa adorm si sa pierd vreo secventa). Daca nu uit, o sa-l caut pe dvd. Audrey Hepburn face ca mai tot timpul toti banii (filmul e de altfel total foarte bine jucat) (si apare iar o actrita (fetita) pe care-as fi luat-o la palme fara ezitare, cam ca pe tinara cu dinti de vampiri din Zimbetul Monicai Lisa). Bon, cam atit.

Nu, nu, la final, stiati ca exista filmul asta?

PS si ultimul : in preview merge linkul din youtube, la publicare imi da eroare; ii doresc tarina usoara. (Daca m-am laudat cit sint de grozava!)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog