marți, 31 octombrie 2006

SMS-uri 1

Un nene simpatic imbracat traditional arab a platit la mine o ceara epilatoare.

O musulmanca imbracata pina-n dinti a platit la mine (nu azi) si dupa ce aproape am facut in nadragi, ca putea fi din seria vaduvelor vesele cu bomba-n buzunar, am facut si niste ochisori cit ceapa, auzind niste cearsafuri vorbind nemteste.

Traditionalistele apartinind religiei asteia se imbraca in negru (cu precadere). Vineri (cred) el era pur in alb si ea in antiteza, ea oricum complet mascata.

Totusi pina acum nimeni nu mi-a bagat atita spaima-n oase ca biata de ea, femeia de acum o vara (parca), purtatoare si de manusi la cca 28 de grade, ca sa nu lase nici o farima de piele descoperita. Si nu cred ca avea alergie la lumina.

Frica mi-a fost si cind un nene care-si tinea geaca incheiata cu miinile a deschis-o sa scoata niste bani si mi-am imaginat, e drept, foarte scurt, ca imi prezinta un pistol si-mi cere casa. De casa putin imi pasa (si oricui i s-ar fi intimplat la fel), dar viata nu mi-a ajuns nici pe-o masea.

A, da, Suzi are dreptate, sint cacacioasa de felu' meu si imi si cultiv trasaturile, nu ma uit la filme de groaza etc. Pe cine-l paste pacatu' sa-mi dea link-uri cu site-uri dubioase, a patit-o.

:-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog