luni, 30 octombrie 2006

SMS-uri*

Vineri seara fumind pe casa scarii cu geamul larg deschis si plictisindu-ma sa ma aud vorbind, am privit intii stelele si m-am bucurat de ele si-am vazut apoi talpa lui Dumnezeu intr-un nor, dar n-am stiut daca s-o iau ca Si-a bagat piciorul.

Intr-o vreme ascultam mai mereu vinerea la radio The Cure - Friday I'm in love. Azi e luni si tocmai asta aud, azi trebuia sa fie I don't like Mondays de la Boomtown Rats!

*pentru ca sint catiroasa, inca nu trec pe beta, sa pot aduna la gramada pe categorii (ah, iar le zic de nu mai pot) bucati totusi incadrabile. SMS-uri se vrea o specie noua la mine in blog, cumva dupa ideea lui Suzi cu jurnalul telegrafic, m-am gindit sa-l trintesc ca fragmentarium, ca jurnal fulgerator si parca numele asta ma incalzeste acum cel mai bine.
Nu stiu sa spun cu precizie care e diferenta intre SMS-uri si Des choses, in caz ca este macar una, nu mai stiu ce-am vrut cu Des choses, dar acum acum e timpul de ceva nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog