luni, 30 octombrie 2006

Post cu morti si cu mine rizind (aviz!)

In bar este un nene libidinos si plictisitor, ceva de speriat. A descoperit computerul acum ceva timp si se crede expert. Invita pe toti la el acasa, sa le faca poze cu super "scula" lui si le explica si cum functioneaza, trimite e-mail-uri la toti cunoscutii, P. l-a trecut pe ignore dupa ce l-a innebunit cu jpegi cu fete albe si baieti negri bine proportionati ca sa zic asa, in plus, nenea asta e gras si e arbitru de fotbal si are ca la un spre 60 de primaveri.
Mi-a cerut si mie adresa de e-mail si i-am taiat-o scurt, sa-i trimita lui P., ca n-avem secrete. Bun, de curind a aflat de troiane. Maiculita, o seara intreaga s-a amuzat cu Carmen (am mai scris eu despre ea, dar cred ca nu aici) despre cum o sa-i instaleze el prietenului ei un troian. Si rideaaaau! Si imi venea sa-i dau lui cu ceva in cap.
Ca mi-e drag cam ca sarea-n ochi. Mai nou l-au lovit sunetele pe telefon, sonerii cred ca se cheama. Ultima oara ne-a stresat pe toti, el cu o figura pardon super orgasmata, cu niste duiosenii arabesti, de mai aveam o mutare si-l pofteam pe usa afara.
Bun, sefa mea s-a trezit ca e si ea pe una din listele lui de distributie. Mai o poza cu Ronaldinho, Ronaldo si-nca un alt fotbalist, cu fete/dinti de dobermani (am miriit la faza asta, a propos), mai o alta prostie.
Intr-o zi primeste un e-mail de la scumpul si dragul de el domnul arbitrul (a, are un cercel in ureche, ma bucur ca n-am uitat acest amanunt!) cu un text cum ca i-a murit mama, ca-i pare rau, lucru de la sine inteles si chiar acceptat de comunitate, oricum, incununat cu fotografia femeii in sicriu.
Sefa a ramas perplexa, eu n-am ris pe loc, dar de ris rid doar de prostia si limitarea lui, micuta perfecta ce ma aflu eu!
Ah, ar merita dezvoltat personajul lui, dar, cum spuneam, mi-e atitaaa de draaag... :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog