joi, 5 octombrie 2006

Des choses 2

Mi-e dor de S., care mai are o idee si vine inapoi din concediu. Dupa modelul ei, m-am gindit sa-l aduc si eu pe flacaul asta in blog, iote-l ce frumusel e, l-am vazut aseara intr-un serial (era si dezbracat partial) intimplator si n-am stiut de unde sa-l iau, am presupus ca provine dintr-o super serie gen Tinar si nelinistit sau aia cu bold si beautiful. Nimic pe site-urile alea, dar l-am gasit ca s-a lasat filmat prin Sunset Beach, Baywatch, Sex and the City, Charmed etc. Ma gindeam eu ca il stiu ori via filme care ramin adinc intiparite in memorie (!), ori reclame, gen gillette. Jpegii de pe google dau de gindit. Bon, doamnelor, domnisoarelor si (pentru cei interesati) domnilor, chipesul din imagine este Victor Webster.




P. mi-a facut morala simbata ca ma hranesc nesanatos (adica maninc prea multe dulciuri). Ieri ne plimbam batrinetile prin tirg, am intrat la lotto si a aflat cu uimire ca a cistigat o suma infima (dar mai maricica decit infimul meu cistig) si a vrut pe loc sa-mi cumpere de vis-a-vis un tiramisu, maxim doua. L-am refuzat categoric, desi o sa lesin de pofta cind se inchide sezonul la sfirsitul lunii. (Adica vrea el sa creada ca nu ma pot abtine?!)

M-am culcat pe la 2 noaptea si cind visam mai bine (nu mai are sens sa povestesc, niste nebunii periculoase) a sunat ceasul. Eram convinsa ca e ora 3. Era 7. Mega-vraiste, mi-am spus ca sint in concediu si trebuie sa nu pierd trenul, de asta fac ochi parca la ora 4. Am dus lupte crunte sa nu adorm prin salile de asteptare pe unde am zacut. Ajunsa inapoi acasa, am dormit inca doua ore fara retineri.

Am cel putin un post in format ciorna la care "lucrez" de cca 7 zile. Dau de baut cind il termin.

Un comentariu:

  1. dupa principiul 'e mai usor sa comentezi post-urile altora decat sa le scrii pe ale tale', iaca..
    sa stii ca n-ai gusturi rele, draga Vio.. ups.. am mai facut eu o data asa o afirmatie si s-a lasat la final cu surprize neplacute... :) noroc ca nea Webster asta nu ma poate auzi.. :D
    draga Vio, daca tu nu mai vrei tiramisu, nu-i bai, trimite-l incoace, ca il rezolv rapid..

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog