marți, 19 septembrie 2006

Vio viseaza (episodul pilot)

Urmeaza textul care ar fi trebuit sa deschida seria de vise (care ma bintuie ca sudorii de vreo doua saptamini), care e o adaptare vag cenzurata dupa versiunea ym pe care i-am servit-o fierbintica lui S. ieri. (Visul de duminica-luni)

eu: am visat asa
eu: ca m-am culcat cu X.
eu: nu-mi amintesc absolut nici un detaliu decit ca am gasit ambalajul de la prezervativ pe marginea bibliotecii (care era la patul meu vechi de la mama)
eu: apoi am visat ca P. era in ro pentru citeva saptamini si se plictisea la greu
eu: si minca la mama ori la neamurile mele si i se luase ca nu facuse nici un progres privitor la dulcea limba romaneasca
eu: si a prins mos neculai acolo si nu le-a dus nimic, dar a primit
eu: si am impresia ca si-a bagat piciorul si nici de craciun nu le-a dat nimic, ca deci nu mai avea nici un chef
eu: apoi am mai visat ca eram intr-o casa care era intr-un copac ffff inalt
eu: si eram oareshcum urmarita
eu: si apoi am mai tiriit niste valize pina am renuntsat la ele si mergeam in noua zeelanda cu trenul
eu: iar ala de australia nu mai venea
eu: iar la final aveam un copil care semana cu ursuletsul meu preferat si care la 4 luni voia sa mearga
eu: fascinant
S.: :D:D:D
S.: te cred si io ca te trezesti obosita

Un comentariu:

  1. ok, hai sa comentez pas cu pas :D
    >eu: ca m-am culcat cu X.
    cine-i X, cum arata si ce prestatie a avut?
    >eu: nu-mi amintesc absolut nici >un detaliu decit ca am gasit >ambalajul de la prezervativ pe >marginea bibliotecii (care era la >patul meu vechi de la mama)
    acu nu mai comentez faptul ca locul unui prezervativ, uzat banuiesc, nu? :P, nu-i tocmai pe marginea bibliotecii, dar am apreciat faptul ca si in vis ai fost precauta.. bravo!!!
    >eu: apoi am visat ca P. era in ro >pentru citeva saptamini si se >plictisea la greu
    himm.. el era in ro, pe cand tu erai in pat cu X? interesant... nu ti-a venit pofta de asa ceva, citind cartile lui nea IBS cumva? :D
    >eu: si minca la mama ori la >neamurile mele si i se luase ca >nu facuse nici un progres >privitor la dulcea limba >romaneasca
    neamul romanesc, tot ospitalier saracul.. are, n-are, isi trateaza musafirii cum poate..
    >eu: si a prins mos neculai acolo >si nu le-a dus nimic, dar a primit
    himm.. cam zgarcit tipul, dupa parerea mea.. macar o bomboana, o maslina, o atentie ceva, nu?
    >eu: si am impresia ca si-a bagat >piciorul si nici de craciun nu le->a dat nimic, ca deci nu mai avea >nici un chef
    scarciobar de-a dreptul (si de-a stangul).. nu ma mai mir ca te-ai luat de X.. :)
    >eu: apoi am mai visat ca eram >intr-o casa care era intr-un >copac ffff inalt
    esti fana Lord of The Rings cumva? ca pe la elfi erau casele in uriasii copaci mallorn..
    >eu: si eram oareshcum urmarita
    de gnomi, care se stie bine, nu-i au deloc (dar deloc!!) la inima pe elfi
    >eu: si apoi am mai tiriit niste >valize pina am renuntsat la ele >si mergeam in noua zeelanda cu >trenul
    iaca o solutie la care nu ma gandisem, pt a nu mai cara ca magarul popii bagajele prea grele.. la mine e boala veche.. :)
    >eu: iar ala de australia nu mai >venea
    auzi, vio, draga, dar un avion ceva spre australia, n-ai gasit? ca deh, cu trenul mai vezi una, alta, unul, altul, dar pana ajungi la destinatie.. imbatranesti..
    >eu: iar la final aveam un copil >care semana cu ursuletsul meu >preferat si care la 4 luni voia >sa mearga
    n-ai si-o poza a bebe-ului? :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog