sâmbătă, 2 septembrie 2006

Septembrie - Aura Urziceanu & Aurelian Andreescu

azi fara tine septembrie vine
rideam cindva de fericire
azi fara tine septembrie vine
iubirea-i doar o amintire
azi fara tine septembrie vine
dar eu te astept ca si alta data
azi fara tine septembrie vine
iubite uuuunde esti

frunzele ard e septembrie iar
si vintul vintul e o vioara
dar nu mai esti nu mai esti linga mine
tristetea doar ma inconjoara
doar pentru noi azi septembrie vine
dar sa o primeasca nu are cine
singur sint azi in septembrie singur
iubito unde esti

azi fara tine septembrie vine
azi fara tine septembrie vine
rideam cindva de fericire
azi fara tine septembrie vine
iubirea-i doar o amintire
azi fara tine septembrie vine
dar eu te astept ca si alta data
azi fara tine septembrie vine
iubire unde esti

mersi, S., pentru piesa asta. am scos singura versurile, dat fiind ca nu le-am gasit pe net.

5 comentarii:

  1. la araturile de toamna... pardon, versurile is foarte misto, ca si piesa, care este sensibiloasa si de sezon

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am inteles ce legatura au araturile de toamna cu iubirea, dar nu conteaza...
    multumesc mult, vio, pentru versuri, si mai ales pentru melodie.. e foarte faina.. si poate ca sunt eu ramasa in urma, dar imi plac mai mult melodiile vechi decat majoritatea celor noi, pline de yeh, iuuu, auuu, etc etc.
    a nu se intelege ca toate melodiile vechi erau geniale, nici pomeneala... mai ales cele cu 'conducator iubit', dar cel putin pe unele din ele ti le mai aminteai si la jumatate de ora dupa ce le-ai ascultat, spre deosebire de unele din cele de acum, de la care cel mult iti amintesti niste funduri, tate si altele simile. :)
    dar, asta-i marfa, cu asta defilam.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. salut... am vazut piesa la tv... misto. imi place andreescu cu figura lui de dandy demodat. am cautat si alte piese dar nu m-au atras la fel de mult

    RăspundețiȘtergere
  4. salut,daca vrei piese pe care nimeni alte nu le are,iti pot da,sint fiul lui aurelian andreesc ma cheama mirel elian andreescu si am piese pe care nimeni alcineva nu are e mailul meu e a_mirel@yahoo.ca

    RăspundețiȘtergere
  5. Versuri ale cîntecelor lui Aurelian Andreescu se găsesc chiar pe site-ul lui, aurelianandreescu.ro.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog