marți, 19 septembrie 2006

Vio viseaza (1)

- D. se casatorise cu un tip mai in virsta decit ea, din armata. A doua zi dupa nunta aflase ca el are doua sotii, pe ea si pe prima, caci exista o lege conform careia, daca te hotarai sa divortezi, te puteai recasatori inainte de pronuntarea primului divort. Doar ca domnul ei isi tinea divortul de cca 20 de ani in stand-by. El platise petrecerea de logodna, care costase cam 60 milioane lei si avusese loc (poate) in gradina blocului bunica-mii. D. platise nunta si acum nu voia sa mai aiba nimic de-a face cu ticalosul (!). Era si insarcinata si cred ca nu voia copilul, dar nu garantez. Oricum imi amintesc ca m-a marcat mult suferinta ei si am incercat s-o consolez.
- Apoi D., doua verisoare de-ale mele (??) si mama lucrau toate intr-un centru comercial - contabile. Un soi de Mall-Siraj; birourile lor erau intr-o cladire cu doua scari si trei firme/sedii pe scara. M-am mirat de intimplare - ca sint asa de aproape toate.
- Sint (sintem) in camera vara-mii, englezoaica (am uitat daca se acorda apozitia sau e nominativ mereu, se la vii). E o camera mica, dar mi se pare foarte moderna - sint ingramadite acolo trei computere (unul-doua laptopuri), monitoare negre, super subtiri/inguste (???). Camera e ingusta si vag lunga, da intr-un balcon. In camera apar pentru scurt timp vara-mea si cred ca si varu-meu. E o canapea de piele cu doua locuri care, intinsa, ocupa toata latimea camerei. P. e si el in camera. Ma indrept spre balconul/terasa cu un presentiment (era o priveliste larga intr-un oras occidental) - vad pe cer o nava/un O.Z.N. - gen farfurie zburatoare rotunda (noi avem si farfurii patrate, ok?) care vine invirtindu-se :-), cu o viteza marisoara - ii arat chestiunea super rapid lui P. si imediat dupa asta obiectul zburator se izbeste intr-o cladire la vreo 2-3 sute de metri distanta, gen 11 septembrie. Totusi apucaseram sa ne tragem plapuma peste cap si sa ne punem miinile la urechi. Panica nu tine mult, lumea isi vede de ale ei, pe mine treaba asta ma surprinde, intru si eu in rind, caci P. are o surpriza care nu suporta aminare - imprumutase o serie din Desperate Housewives sau Gilmore Girls si o vazusem, acum trebuia inapoiata si apartinea lui Margrit (!!) - nu stiu cum luasera ei legatura, ca mie nu mi-a reusit.
- Oricum ne indreptam spre punctul de intilnire, trecem de citeva patrule care ne cer parola (pe care ne-a dat-o Dalila, fosta colega de la P.H.) - ma mir in continuare de nonsalanta lumii dupa ceea ce tocmai se intimplase, mai ales in restaurantul arhiplin, unde foarte multi oameni se ingramadeau pe o scara destul de lunga si de ingusta, de-a lungul careia erau tot felul de feluri :-) de mincare, mai ales peste (daca tot ma gaseste lumea pe google dupa "mincare de peste", sa nu ma dezmint...), iar cind ajungeai sus trebuia sa comanzi din ceea ce vazusesi... P. trecuse mai repede de filtru si l-am vazut la o masa care era pregatita pentru un joc de remi (ok, rummy?) pentru patru persoane (Margrit avind relatiile ei si de asta puteam juca) si sufeream profund ca nu mai avea cine sa ma sfatuiasca ce sa-mi aleg. Am luat o supa si am vrut un snitel pentru copii, dar o tanti argatoasa mi-a zis ca n-au portii mici pentru adulti, asa ca am ramas la supa.
- Si m-am trezit.

Un comentariu:

  1. dupa cateva minute, cand mi-am chinuit singurul neuron treaz (sunt blonda!!! poreclita :P) sa gasesc o logica la toata povestea asta si mai ales, legaturile dintre diversele ei parti, am realizat ca a fost un vis... :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog